سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

با بهترین و ارزان ترین هندزفری های جبرا آشنا شوید.

شرکت جبرا از جمله تولید کنندگان مطرح و نام آشنا در حوزه صدا محسوب می شود که انواع  هدست بلوتوث جبرا ، هدفون و هندزفری های این شرکت از تنوع بالایی برخودار هستند که در ادامه به معرفی و راهنمایی برای خرید آنها می‌پردازیم.

jebra

جبرا شرکتی فعال در حیطه تولید و فروش هدست و هدفون های با سیم و بی سیم است که زیر مجموعه شرکت مادر یعنی GN Netcom به فعالیت می‌پردازد. این برند مطرح جهانی در سال 1983 با شعار اینکه «ما زندگی بهتری را می‌سازیم» فعالیت خود را آغاز کرد. الوود نوریس بنیانگذار این شرکت بوده که از همان آغاز، فعالیت تولید محصولات بی سیم رادیویی و میکروفون را نیز در راستای کار خود قرار داد. این شرکت آمریکایی حدود 10 سال بعد یعنی در سال 1993 اولین محصول خود را که ترکیبی از اسپیکر و میکروفون بود را وارد بازار کرد. درواقع این محصول یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن هم این بود که از تکنولوژی حذف نویز سود می‌برد.

با این حال جبرا دست از تلاش و کوشش نکشید و توانست در سال 1996 فناوری بلوتوث را در محصولات خود بگنجاند. خوب است بدانید در سال 2000 نیز جبرا شرکت دانمارکی GN Great Nordic را خریداری کرد. این شرکت بزرگترین شرکت تلگراف دانمارک محسوب می‌شد. چند سال بعد جبرا توانست محصولات خود را با محصولات این شرکت مطرح ترکیب کرده و در غالب محصولاتی قابل اعتماد روانه بازار کند.

ارزان ترین هدفون های جبرا

 

خرید هندزفری بلوتوث جبرا مینی (Mini)

 

jabra-mini-bluetooth-headset

هندزفری بلوتوث مینی Mini جزو محصولات اقتصادی جبرا محسوب می‌شود، هر چند که نمی‌توان انتظار کیفیتی مشابه محصولات درجه یک این شرکت را از آن داشت اما باید بگوییم که این محصول جبرا نیز از قابلیت‌های خوبی برخوردار بوده و می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک هندزفری شیک، بادوام و در عین حال با قیمت مناسب می‌گردند انتخابی خوب باشد. می‌توان از ویژگی‌های کلیدی این محصول جبرا به دکمه‌های کنترلی آن اشاره کرد و اینکه امکان پاسخ به تماس تلفنی را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد.

طراحی هندزفری بلوتوث مینی Mini به‌گونه‌ای بوده که باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. گفتنی است که همراه این هندزفری یک سر گوشی اضافه نیز عرضه خواهد شد و با این حساب کاربران می‌توانند متناسب با راحتی خود سرگوشی مناسب را برگزینند و یا در صورت پیش آمدن مشکل آن را جایگزین کنند. خوب است بدانید قیمت هندزفری بلوتوث مینی Mini معادل 130 هزار تومان است که از لینک زیر می‌توانید نسبت به خرید آن نیز اقدام کنید.

 

خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Talk 2

دیگر هندزفری مناسب جبرا که شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب 132 هزار تومان تهیه کنید، هندزفری بلوتوث جبرا مدل Talk 2 است. این هندزفری که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است به فناوری بلوتوث نسخه 4 مجهز بوده و به راحتی با طراحی خوبی که دارد بر روی گوش قرار می‌‎گیرد. همچنین خوب است بدانید که در طولانی مدت نیز می‌توانید به خوبی از این هندزفری استفاده کنید، چراکه هندزفری بلوتوث جبرا مدل Talk 2 سبک بوده و صدای HD باکیفیتی را نیز به گوش شما خواهد رساند.

 jebra talk 2 handsfree / هندزفری جبرا تاک 2 / هندزفری جبرا Talk 2

همچنین این محصول از یک باتری قدرتمند بهره می‌برد که با کمک آن این هندزفری در صورت استفاده مداوم هم تا چند ساعت نیاز به شارژ نخواهد داشت. پس می توانید با خیال راحت با آن مکالمه کنید و یا به موسیقی دلخواه خود بارها و بارها گوش دهید. علاوه بر این بر روی هندزفری بلوتوث جبرا مدل Talk 2 نیز چراغی برای اطمینان از برقراری اتصال بلوتوث گنجانده شده است.

 

خرید هدست بلوتوث جبرا کلاسیک (Classic)

 

Classic-jabra

هندزفری بلوتوث جبرا مدل کلاسیک (Classic) محصولی باکیفیت است که در کنار قیمت مقرون به صرفه طرفدارن زیادی دارد. این هندزفری امکان اتصال دو دستگاه را به یکدیگر فراهم آورده است و همچنین از وزن سبکی نیز برخوردار است. بنابراین بدون احساس خستگی در طول روز می‌توانید از آن استفاده کنید. این هدست بلوتوثی باتری قدرتمندی دارد و می‌تواند شما را تا چندین ساعت مورد پشتیبانی قرار دهد. همچنین برخورداری از دکمه‌های کنترل صدا و حالت Mute نیز از دیگر ویژگی‌های هندزفری بلوتوث جبرا مدل کلاسیک (Classic) است. خوب است بدانید قیمت هندزفری بلوتوث جبرا مدل کلاسیک معادل 135 هزار تومان است.

خرید هدست بلوتوث جبرا مدل R11S

 

jabra-R11S

خب یکی دیگر از محصولات و مدل‌های دیگر، هدست بلوتوث جبرا مدل R11S است. این هدست به مانند بسیاری دیگر از محصولات جبرا از وزن سبکی برخوردار هستند و با کمک فناوری بلوتوث می‌توانند به دستگاه شما متصل شوند. گفتنی است که هدست بلوتوث جبرا مدل R11S با یک بار شارژ کامل قادر خواهد تا 4 ساعت امکان استفاده مداوم را برای شما فراهم آورد. با این حال خوب است بدانید یک کابل میکرو USB هم برای شارژ با این محصول ارائه خواهد شد. گفتنی است قیمت هدست بلوتوث جبرا مدل R11S ا معادل 145 هزار تومان است. خوب است بدانید این محصول با تخفیف عرضه می‌شود. چراکه قیمت اصلی آن 181 هزار تومان برآورد شده است.

خرید هدست بلوتوث جبرا استیل (Steel)

 

Steel--jabra

هدست بلوتوث جبرا استیل (Steel) یکی از محصولات اقتصادی شرکت جبرا است که از طراحی زیبا و جالب توجهی سود می‌برد. این هندزفری بی سیم بسیار سبک بوده به طوری که کاربران می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. درواقع هدست بلوتوث جبرا استیل علاوه بر فناوری بلوتوث از طریق فناوری NFC نیز می‌تواند به موبایل یا تبلتی که از فناوری پشتیبانی می‌کند متصل شود و از ارتباط و اتصال پایداری نیز پشتیبانی کند. همچنین راحتی استفاده و اینکه خیلی خوب بر روی گوش قرار می‌گیرد از دیگر ویژگی‌های هدست بلوتوث جبرا استیل است. برای خرید این هدست بی سیم تنها کافی است 165 هزار تومان برای آن بپردازید.

هندزفری بلوتوث اورجینال جبرا BT2047

BT2047-jabra

اگر به دنبال هدست اقتصادی دیگری از برند جبرا هستید که اندکی صدای باکیفیت‌تری را در اختیار شما قرار دهد، ما به شما هندزفری بلوتوث اورجینال جبرا BT2047 را پیشنهاد می‌دهیم. گفتنی است که این محصول به راحتی به گوشی و یا تبلت شما متصل شده و با دکمه‌های کنترلی که دارد امکان مدیریتی بیشتر را نیز به ارمغان می‌آورد. با این حساب در صورت عدم استفاده می‌توانید آن را خاموش کنید و با این حساب دوام باتری آن را نیز افزایش دهید و از تعداد دفعات شارژ نیز بکاهید. اما خوب است بدانید که امکان پایداری شارژ تا 10 ساعت در صورت استفاده نیز برای شما فراهم شده است و بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Boost

jabra-boost-bluetooth-handsfree

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Boost از بدنه‌ای باکیفیت ساخته شده است و انتخاب مناسبی برای آن دسته از افراد پر مشغله است که حتی پاسخ دادن به تماس تلفنی از طریق در دست گرفتن گوشی برایشان مشکل خواهد بود. با این حال هندز فری بلوتوث جبرا مدل Boost این مشکل را حل کرده و این امکان را فراهم می‎‌آورد تا کاربران در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از تماس‌های دریافتی نیز غافل نشوند. خوب است بدانید این هندزفری بلوتوث در سه مدل رنگی مختلف که شامل رنگ‌های مشکی و نقره‌ای است، عرضه می‌شود. درواقع مدل نقره‌ای آن دارای مدلی با فریم نقره‌ای و مدل دیگری با فریم بژ است. خوب است بدانید اسپیکر این محصول نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند صدای خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

هندزفری بلوتوث اورجینال جبرا Stealth

 

Stealth-jabra

درست است که هندزفری بلوتوث اورجینال جبرا Stealth قیمت بالایی دارد اما بد نیست که این محصول را نیز به شما معرفی کنیم. هندزفری بلوتوث اورجینال مدل Stealth محصولی باکیفیت و در عین حال با وزن سبک است که از طراحی اروگونومیکی برخوردار بوده و از طریق فناوری بلوتوث می‌تواند به گوشی و یا تبلت شما متصل شود. علاوه بر بلوتوث می‌توان از فناوری NFC نیز برای برقراری اتصال کمک گرفت. خوب است بدانید با یک بار شارژ کامل امکان استفاده مداوم تا 6 ساعت از این محصول فراهم شده است. همچنین ویژگی حدف نویز نیز از دیگر مشخصه‌های برجسته هندزفری بلوتوث اورجینال مدل Stealth محسوب می‌شود.

 

در این مطلب با ارزان ترین هندزفری های بلوتوث جبرا آشنا شدید و قیمت برخی از آن ها را با هم بررسی کردیم. امیدوارم برای شما راهنمایی خوبی برای خرید هندزفری باشد.