سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

راهنمای خرید بهترین هدست های گیمینگ 2019

یکی از فاکتورهای حیاتی برای هر گیمری بهره‌مندی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین صدای ممکن است. در این مطلب می خواهیم برای خرید بهترین هدست های گیمینگ اطلاعات تخصصی در اختیارتان قرار دهیم تا ارزان ترین و با کیفیت ترین را خودتان انتخاب نمایید.

بهترین-هدست-های-گیمینگ-2019

 

 

 

فکر می‌کنید مهمترین عاملی که باعث می‌شود یک هدست به عنوان بهترین هدست شناخته شود چیست؟ بدون شک همه کاربران در جواب این سوال کیفیت صدا را بالاترین اولویت خود معرفی می‌کنند. شاید از نظر برخی راحتی و داشتن ویژگی‌های متنوع مهمترین فاکتور باشد اما اگر هدستی که خریداری می‌کنید از بیس، صدای فراگیر و قابلیت حذف نویز و صداهای اضافه برخوردار نباشد هیچ‌وقت نمی‌توانید تجربه حداکثری از بازی‌ها داشته باشید. به همین دلیل اکثرا به دنبال هدستی هستند که با توجه بودجه‌شان، بهترین انتخاب ممکن باشد.

گفتیم بودجه ؛ طبیعتاً برای همه ما مهم است که چقدر پول برای یک هدست گیمینگ می‌پردازیم؟! اگر به دنبال هدست‌های گیمینگ خوب هستید ولی نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید ( کمتر از 500 هزار تومان ) باید مطلب قیمت روز هدست گیمینگ در بازار را دنبال کنید. ما هر هفته این مطلب را به روز می‌کنیم و از پایین‌ترین تا بالاترین قیمت هدست‌های گیمینگ را در این مطلب لیست می‌کنیم. اما با ما همراه باشید که در این مطلب بهترین هدست‌های گیمینگ را بدون در نظر گرفتن قیمت آنها برایتان معرفی کنیم و به ویژگی‌های منحصر به فرد آنها بپردازیم.

تمامی هدست‌های زیر نه تنها با استفاده از بازی‌های مختلف مورد آزمایش قرار گرفتنه‌اند، بلکه از فیلم، موسیقی و ویدیوهای مختلف نیز برای سنجش عملکرد آن‌ها استفاده شده است. چراکه اگر می‌خواهید برای یک هدست با کیفیت دست به جیب شوید، بهتر است محصولی را خریداری کنید که برای مصارفی غیر از بازی نیز مناسب باشد. در ادامه به معرفی بهترین هدست های گیمینگ موجود در بازار می‌پردازیم.

بهترین هدست های گیمینگ سال 2019

 

1. هدست گیمینگ Cloud Revolver S – صدا و حس خارق العاده با قیمت عالی

هدست-گیمینگ-Cloud-Revolver-S

هایپر اکس (HyperX) چند سالی است که به عرضه لوازم جانبی گیمینگ مشغول است و به دلیل کیفیت قابل قبول محصولاتش از محبوبیت خوبی برخوردار شده. این شرکت با حضور در CES 2017 از جدیدترین هدست گیمینگ خود با نام Cloud Revolver S پرده برداشت.

هایپر اکس در طراحی محصولاتش همیشه به دو امر مهم توجه ویژه ای داشته است و Cloud Revolver S نیز از این قضیه مستثنی نیست؛ اول راحتی و پس از آن کیفیت صدا. زمانی که ما برای اولین بابررسی HyperX Cloud Revolver S دیدیم، یک تقسیم تقسیم کوچک کردیم. از یک سو، این دستگاه دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله ای است که از طریق پردازشگر سیگنال دیجیتال دالبی به کار رفته است. از سوی دیگر، در مقایسه با سایر هدست های مشابه بسیار گران است. Cloud Revolver S کاملاً «پلاگ اند پلی» است، یعنی نخستین هدستی به شمار می رود که می توان آن را از طریق یک کابل USB و بدون نیاز به کارت صدا یا باکس های کمکی، مستقیماً به کامپیوتر متصل کرده و صدای فراگیر 7.1 کاناله را تجربه کرد.

فوم های مخصوص هدست و سربند استیل و پهن Cloud Revolver S نیز راحتی بی نظیر ، میکروفن قابل جدا شدن و صدای بالاتری را در هنگام اجرای بازی ها برای چند ساعت متوالی نسبت به قیمت بالای آن فراهم می سازد .  علاوه بر این هدست مورد بحث از درایورهای 50 میلیمتری بهره مند شده تا کاربر بهترین تجربه شنیداری و گفتاری را در هنگام استفاده از آن داشته باشد.

وایرلس: ندارد | درایورها : نئودیمیم 50 میلی‌متری | رابط: USB و جک 3.5 میلی‌متری صدا | پاسخ فرکانسی: 12 تا 28 هزار هرتز | ویژگی‌ها: صدای فراگیر 7.1 کاناله، باکس کنترل همراه با 3 پروفایل صدا مجزا، میکروفون مجهز به نویزگیر با امکان جداسازی از هدست و صدای دالبی با قابلیت پردازش دیجیتال سیگنال‌ها (DSP)

  • مزیت‌ها: کیفیت صدا بسیار عالی و راحتی گوشی‌ها
  • معایب: جای نامناسب میکروفون و طول بیش از حد زیاد کابل‌ها

این هدست طرفداران و مخالفان خاص خود را دارد. میکروفون این هدست هنگامی که در جای خود قرار بگیرد دیگر به این راحتی‌ها از آنجا دل نمی‌کند. نه می‌توان آن را به داخل جمع کرد نه تا کرد. تنها می‌توان آن را خم کرد که اگر بازهم در سر راهتان قرار بگیرد مجبور می‌شوید آن را کاملا جدا کنید. با تمام این‌ها صدایی که توسط گوشی‌های آن پخش می‌شود هم در بازی‌ها و هم در پخش موسیقی صدایی رسا، چند کاناله و واضح است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

Cloud Revolver S در اصل برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده و هم اکنون با قیمت 120 دلار به بازار عرضه می شود. این هدست رو به سختی در بازار ایران می توانیم تهیه کنیم اما من با پیگیری خیلی زیاد توانستم با قیمت 2,549,000 تومان پیدا کنم و موجود است.

2. هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Pro – راز بهترین ماندن در بازی های رایانه ای

هدست-گیمینگ-SteelSeries-Arctis-Pro

هدست‌های SteelSeries به عنوان ارائه دهنده صدای بی عیب و نقص شناخته شده‌اند، اما هدست وایرلس SteelSeries Arctis Pro همه چیز را به سطح بالاتری می برد. این هدست نه تنها شما را در صدای بازی های که در حال انجام دادن آن هستید غرق و احاطه می کند و برای تمام اقدامات انفجاری بازی های مورد علاقه شما بسیار عالی است، بلکه به لطف DAC (مبدل دیجیتال به صوتی) آن، Arctis Pro همچنین در هنگام گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه  شما یا تماشا کردن فیلم های مورد علاقه تان عملکردی فوق العاده دارد و به شما کمک می کند. در بین بهترین هدست های گیمینگ PC تا به امروز، این یکی مقداری گران قیمت است، اما زمانی که شما این هدست بسیار راحت و عالی را استفاده می کنید، به راحتی می توانید ببینید که چرا یکی از بهترین هدست مخصوص بازی است که شما می توانید همین امروز خرید کنید.

از قابلیت های این هدست می توانم به تکنولوژی وایرلس دوگانه ، اسپیکرهای پریمیوم Hi-Res که وضوح خیره کننده صدا را در پی دارد ، کیفیت ساخت سطح بالا از فولاد سبک و آلیاژ آلومینیوم که دوام و زیبایی را به همراه دارد، دو باتری قابل تعویض اجازه شارژ یکی و استفاده از دیگری را می‌دهد، عمر باتری حدود 20 ساعت برای گیمینگ و میکروفون ClearCast با وضوحی مثال زدنی نام برد.

هدست Arctis Pro با قیمت 140 دلار در بازار و وب سایت آمازون موجود است. در بازار ایران با قیمت عجیب و غریب 4,290,000 تومان یافت شده است.

 

3. هدست گیمینگ Astro A50 Wireless – بهترین هدست برای استفاده در همه حالت ها

هدست-گیمینگ-Astro-A50-wireless

 

رابط: بی سیم | ویژگی ها: صدای فراگیر Dolby Digital 7.1؛ با PS4، Xbox One، Xbox 360، PS3، PC و موبایل کار می کند. تکنولوژی بیسیم 5.8 گیگاهرتز با MixAmp؛ میکروفن ضد نویز یک طرفه 6.0mm؛ شارژ USB با ایستگاه پایه

وقتی که Astro A50 معرفی شد، ما آن را یک هدست مخصوص بازی که ارتقاء دهنده تجربه بازی خواهد بود تصور کردیم. خوشبختانه، راحتی ، طراحی ، کیفیت و ویژگی های آن این تجربه را به وجود آورد؛ این هدست برای کامپیوتر ، PS4، Xbox One و کنسول های قدیمی نیز یک هدست قوی و همه جانبه است.

هدست Astro A50 Wireless با قیمت 300 دلار در وب سایت آمازون موجود است و در بازار ایران با قیمت 6,300,000 تومان موجود است.

4. هدست گیمینگ Beyerdynamic Custom – لذت صدای خوب در حین بازی کردن


هدست گیمینگ Beyerdynamic Custom Game

 

رابط: سیمی (3.5mm) | ویژگی ها: لغزنده صدا، روی گوشی های نرم، طراحی قابل تغییر پوشش ها، کابل قابل جدا شدن

Beyerdynamic CUSTOM یکی از بهترین هدست های گیمینگ PC است که ما تا کنون استفاده کرده ایم. اما متاسفانه صدا را پخش می کند و قابلیت بی سیم ندارد. با این حال، این هدست دو مزیت مهم دارد: کیفیت صدا عالی و راحتی. به طور جدی، هنگامی که شما آن را روی گوش هایتان قرار می دهید و بازی مورد علاقه خود را بازی می کنید از استفاده این هدفون تجربه خوبی بدست می آورید.

در مورد قیمت این هدست باید انتظار داشته باشید که قیمت کمتری به نسبت هدست های قبلی داشته باشد اما متاسفانه با قیمت 154 دلار در حال عرضه است و حتی علاقه ای به پیدا کردن قیمت بازار ایران آن ندارم. اگر می خواهید این هدست را بخرید در این مطلب کامنت بذارید تا به شما فروشگاه معتبر برای خرید این هدست را معرفی کنیم.

5. هدست گیمینگ Corsair HS50 Stereo – پادشاه جیب شما

Corsair-HS50-Stereo

 

رابط: سیمی (آنالوگ) | ویژگی ها: درایور 50 میلی متر، حجم مناسب روی گوش و کنترل های قطع کردن صدا، سازگاری با چند پلت فرم

هدست Corsair HS50 Stereo ارزان ترین هدست گیمینگ در بین بهترین هدست های گیمینگ سال 2019 است. معمولا زمانی که شما هر چیزی را خریداری می کنید، از جمله لوازم جانبی بازی، همان مبلغی که برای آن پرداخت می کنید دریافت خواهید کرد. شما نمی توانید از این هدست 40 دلاری انتظارات خیلی خیلی بالایی داشته باشید. ضمنا قیمت این هدست در ایران 2,000,000 تومان است. خوب، Corsair یک هدست گیمینگ ارزان به حساب می آید و آن را روی سر خود قرار می دهید. Corsair HS50 برای بودجه گیمرهای ایرانی بهترین هدست مخصوص بازی برای PC است که می توانید امروز خریداری کنید. HS50 دارای کیفیت صوتی و میکروفن خیلی خوبی است که رقیب هدست هایی است که دو برابر از آن گران تر هستند. در نهایت، این هدست کیفیت صدا خوبی را دارد. اگر شما نتوانستید مدل های دیگری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم را تهیه کنید پس باید نگاهی به Corsair HS50 بیاندازید.

6. هدست گیمینگ Creative Sound BlasterX H7 Tournament Edition – یک فرمول عالی

Creative-Sound-BlasterX-H7-Tournament-Edition

رابط: سیم (USB و آنالوگ) | ویژگی ها: رانندگان 50 میلی متر، فولاد تقویت شده و آلومینیوم، میکروفون قابل جدا شدن و انعطاف پذیر

Creative نام خود را به عنوان تولیدکننده محصولات لوازم جانبی صوتی عالی رشد داده است و حتی محصولات مخصوص بازی فوق العاده ای تولید کرده است. نسخه BlasterX H7 Tournament Edition یکی از رشد دهندگان میراث این برند است. به جای فقط نشستن و تکرار برنده شدن از محصولات قبلی خود، این شرکن هدست BlasterX H7  را با یک تعمیر و بازسازی کامل در صدا ارائه داده است، و در نتیجه یک هدست گیمینگ PC که به نظر می رسد به همان خوبی و حتی بهتر از محصولات قبلی باشد را عرضه کرده است. Creative Sound BlasterX H7 Tournament Edition یکی از بهترین هدستهای PC امروز است که برای شما حس راحتی، مقاومت و صدایی استوار و قوی را به وجود آورد.

قیمت این هدست 100 دلاری در ایران به مبلغ 970 هزار تومان است که در بین هدست هایی که بررسی کرده ایم می توان گفت که از لحاظ قیمت بهترین امکانات ، طراحی و کیفیت را در اختیار کاربر قرار داده است. البته نداشتن رابط بی سیم نیز از معایب این هدست است که نمی توان نا دیده گرفت.

7. هدست گیمینگ Logitech G Pro – هدست فوق العاده سنگین

Logitech-G-Pro

وایرلس: ندارد | درایورها: نئودیمیم Hybrid mesh Pro-G | رابط: جک 3.5 میلی‌متری صدا | پاسخ فرکانسی: 20 تا 20 هزار هرتز | ویژگی: میکروفون جدا شونده

  • مزیت‌ها: طراحی ساده و زیبا، راحتی گوشی‌ها ساخته شده از الیاف ضد تعرق
  • معایب: بیس سنگین و کیفیت ساخت پایین
لاجیتک این هدست را با کمک گیمرهای حاضر در مسابقات Esports و با هدف حذف هرگونه امکانات و قابلیت‌های اضافه‌ای که این روزها در هدست‌های گیمینگ یافت می‌شوند طراحی کرده و تمرکز خود را به ارائه چندین قابلیت مهم و حیاتی با بازدهی بسیار خوب معطوف کرده است. اگر نگاهی به امکانات و ویژگی‌های G Pro بیندازید می‌بینید آن‌ها به این هدف خود دست پیدا کرده‌اند. در ظاهر آن از هیچ شعله آتشین یا نورپردازی RGB استفاده نشده است. طراحی ساده و زیبا این هدست به این معناست که قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن هم تنها محدود به چند مورد می‌شود. این موارد آنقدر محدود هستند که ممکن است برخی کاربران را به حیرت وا دارد. برای مثال این هدست از صدای فراگیر پشتیبانی نمی‌کند و با کنترل‌های آن تنها می‌توان میکروفون را در حالت بی‌صدا قرار داد و درجه صدا را با استفاده از یک چرخ کوچک تنظیم کرد. البته صدایی که توسط درایورهای این هدست پخش می‌شود از کیفیت قابل قبولی برخوردار است گرچه به نظر می‌آید اندکی به سمت صداهای ریز متمایل است. اگر مشکلی با این موارد ندارید می‌توانید این محصول جذاب را بدون امکانات اضافه با قیمت 50 دلار خریداری کنید. اما در بازار ایران با قیمت 1,566,600 تومان موجود است.

 

 

 

8. هدست گیمینگ Razer Nari Ultimate – بازی را احساس کنید

RAZER-pro71

وایرلس : دارد | درایورها : نئودیمیم 50 میلی‌متری | رابط: USB wireless و جک 3.5 میلی‌متری صدا | پاسخ فرکانسی: 20 تا 20 هزار هرتز | ویژگی‌ها: میکروفون جمع شونده، درایورهای هپتیک لوفلت L5، ژل‌های خنک کننده برای گوشی‌ها، THX Spatial Audio و نورپردازی RGB

  • مزیت‌ها: هپتیک و کیفیت صدای متعادل
  • معایب: برد محدود وایرلس و عدم پشتیبانی از قابلیت حذف صداهای اضافه

گذشته از این که در بحث داغ استفاده از فناوری بازخورد هپتیک در بازی‌ها چه موضعی دارید، باید ریزر را به خاطر اینکه برای اولین بار این قابلیت را به صورت اصولی به هدست‌های گیمینگ و این مدل آورد تشویق کنید. استفاده از این هدست که با فناوری جدید HyperSense این شرکت عرضه شده است مانند قراردادن دو ساب ووفرر روی سرتان است. صدایی که این هدست ارائه می‌دهد به گونه‌ای است که برای درک درست عملکرد آن حتما باید خودتان تجربه کنید. از آنجایی که این هدست فرکانس‌های لرزشی متفاوتی را پوشش می‌دهد و تنها به یک مدل ویبره محدود نیست، قادر است یکی از واقع‌گرایانه‌ترین تجربه‌های گیمینگ را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، Nari Ultimate محدود به بازی خاصی نیست می‌توان تمامی عنوان‌ها را با استفاده از آن بازی کرد. البته این هدست تنها محدود به قابلیت هپتیک نیست، کیفیت صدایی که این محصول ارائه می‌دهد نسبت به محصولات پیشین ریزر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. علاوه بر این برخلاف بیس سنگین سری کراکن ، Nari Ultimate بیس صدا را به شکل متعادلی پخش می‌کند و از درجه‌ای که برای سلامت گوش انسان مضر باشد فراتر نمی‌رود.

این محصول را به راحتی می توانید با قیمت 4?500?000 تومان در بازار ایران خریداری کنید و قیمت جهانی این هدست در وب سایت آمازون 150 دلار ارائه شده است.

9. هدست گیمینگ Astro A20 – بهترین هدست برای هر دو جهان

ASTRO-A20-Wireless-Headset

وایرلس: دارد | درایورها: نئودیمیم 40 میلی‌متری | رابط: وایرلس، اپتیکال و USB | پاسخ فرکانسی: 20 تا 20 هزار هرتز | ویژگی‌ها: ظرفیت بالای باتری، نرم افزار Astro Command Center برای انجام تنظیمات، سازگاری با کنسول‌های بازی

  • مزیت‌ها: کیفیت صدا بسیار خوب، راحتی استفاده و بدنه محکم و با کیفیت
  • معایب: قیمت بالا به نسبت سایر هدست‌های هم رده

اگر به دنبال خرید بهترین هدست گیمینگ هستید و با دیدن قیمت‌های نجومی هدست‌های رده بالا دلسرد می‌شوید اما باز هم تمایلی به خریداری هدست‌های ارزان قیمت ندارید استرو A20 می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این هدست، صدای استریو را با کیفیت بسیار خوبی به شکل وایرلس به گوش‌های شما می‌رساند و علاوه بر این با ظرفیت خیره کننده باتری آن، با یک بار شارژ می‌توانید برای 15 ساعت مداوم بازی کنید. استرو A20 از جک 3.5 میلی‌متری صدا پشتیبانی نمی‌کند و علاوه بر این، میکروفون آن هم جدا شدنی نیست. این محصول کاملا مخصوص بازی است و برخلاف سایر هدست‌ها برای استفاده در محیط‌های باز طراحی نشده است. با این وجود از تمامی ویژگی‌های مهمی که در این رنج قیمت انتظارشان را دارید برخوردار است. شاید عدم پشتیبانی از صدای فراگیر کمی توی ذوقتان بزند اما قیمت اقتصادی و ظرفیت بسیار بالای باتری آن به خوبی جای خالی چنین قابلیتی را پر می‌کنند. اگر کیفیت صدا و راحتی هدست نسبت به سایر فاکتورها برایتان اولویت بیشتری دارد Astro A20 می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

شاید بپرسید که چرا با قیمت 54 دلاری باز هم معایب بالای این هدست قیمت بالای آن باشد. بخاطر اینکه این هدست رو باید با قیمت 2?719?000 تومان در بازار ایران خریداری کنید.

10. هدست گیمینگ ASUS ROG Centurion – در بازی کردن بی نهایت غرق شوید

ASUS-ROG-Centurion

وایرلس: ندارد | درایورها: نئودیمیم 40 میلی‌متری | رابط: USB | پاسخ فرکانسی: 50 تا 12 هزار هرتز | ویژگی‌ها: صدای فراگیر 7.1 کاناله واقعی، 10 درایور صدا، میکروفون قابل تنظیم دیجیتالی، جعبه کنترل برای تنظیمات نویز گیر، قابلیت Sonic Radar Pro

  • مزیت‌ها: صدا فراگیر واقعی و کیفیت ساخت بسیار خوب
  • معایب: وزن نسبتا زیاد و قیمت بالا
 ایسوس راگ Centurion می‌تواند تجربه منحصر به فردی را در اختیار گیمرها قرار دهد. اما ایسوس این هدست را به گونه‌ای طراحی کرده که وقتی آن را در دست می‌گیرید اول از همه، سنگینی آن جلب توجه می‌کند؛ همچنین برای استفاده از آن به چندین کابل نیاز است و قیمت بالای آن هم سبب شده انتخاب اول بسیاری از کاربران نباشد. از طرف دیگر نباید نقاط قوت آن را نیز فراموش کنیم. موادی که در ساخت این هدست به کار گرفته شده‌اند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. ROG Centurion ایسوس به 10 درایور صوتی مستقل از هم مجهز شده تا بتواند صدای فراگیر 7.1 کاناله را به شکل واقعی ارائه دهد. این هدست همراه با یک تقویت کننده الکترونیکی (آمپلیفایر) نیز عرضه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید تمامی جنبه‌های صدا را مدیریت کنید. این هدست حتی می‌تواند صدا را از طریق اسپیکرهای اضافی نیز پخش کند. هر گوشی آن میزبان 5 مگنت نئودیمیم است و به گونه‌ای تنظیم شده که وقتی شروع به بازی می‌کنید کاملا گذر زمان را از دست خواهید داد. علاوه بر این شاید جالب‌ترین ویژگی این هدست Sonic Radar Pro باشد. این ویژگی پس از اسکن کامپیوتر شما برای بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند یک رادار مجازی را در هنگام بازی پایین صفحه مانیتور به نمایش می‌گذارد. این رادار مانند قطب نما، موقعیت مکانی صداهایی که هدست دریافت می‌کند را برایتان به نمایش می‌گذارد تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید صدای قدم‌هایی که می‌شنوید از چه جهتی می‌آید. در مجموع این هدست یکی از بهترین هدست‌های مخصوص بازی به شمار می‌آید و برای گیمرهای حرفه‌ای و استفاده در کامپیوتر ساخته شده اما شاید طراحی و قیمت آن به مذاق همه خوش نیاید. با این حال اگر کیفیت صدا برایتان مهم است حتما آن را در نظر داشته باشید.