سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی هدفون های سنهایزر (Sennheiser) | واضح تر بشنوید.

 

هدفون های سنهایزر یکی از محصولات دنیای فناوری در عرصه تجهیزات مربوط به صدا هستند. اگر قصد خرید هدفون سنهایزر را دارید، در ادامه در کنار معرفی این برند آلمانی، چند نمونه از بهترین هدفون های سنهایزر را نیز به شما معرفی کنیم.

هدفون-سنهایزر

 

برای دوستداران موسیقی و علاقه‌مندان به صداهای پر هیجان در یک بازی ویدیویی داشتن یک هدفون باکیفیت مسأله‌ای حیاتی و مهم است. امروزه تولیدکنندگان مختلفی در دنیا هستند که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید می‌کنند. یکی از این تولیدکنندگان و برندهای مطرح در دنیای صدا شرکت سنهایزر است.

سنهایزر شرکتی آلمانی است که کارخانه آن در ایرلند و آمریکا نیز قرار دارد. گفتنی است علاوه بر هدفون های سنهایزر محصولات در خور دیگری هم در بازار وجود دارند. با همه این‌ها اگر به دنبال خرید هدفون سنهایزر هستید، در ادامه این مقاله به معرفی برخی از هدفون های سنهایزر و راهنمایی برای خرید آن ها می‌‌پردازیم:

  • راهنمای خرید هدفون سنهایزر
  • بهترین هدفون های سنهایزر
    • خرید هدفون سنهایزر مدل RS120
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC
    • خرید هدفون سنهایزر مدل HD 180
    • خرید هدست سنهایزر مدل HD 4.30G
    • خرید هدفون سنهایزر مدل HD 200 PRO
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BT
    • خرید هدفون سنهایزر مدل بی سیم HD1
  • بهترین هدست سنهایزر برای گیمینگ
    • خرید هدفون سنهایزر 506080 GAME ONE

راهنمای خرید هدفون سنهایزر


 

یکی از راه‌های آسان خرید هدفون سنهایزر خرید اینترنتی و آنلاینن از فروشگاه پلازا است. اما محصولات فروشگاه و همچنین برند سنهایزر از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. هز چند تنوع محصولات همان‌طور که گفتیم بالا است و هرکدام از هدفون‌های قیمت مشخصی دارند، در مورد نحوه انتخاب باید بگوییم که ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چقدر قرار است برای هدفون هزینه کنید؟ سپس سعی کنید هدفونی مناسب بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. این پروسه نیازمند بررسی مشخصات محصولات مختلف است. ما امیدوار هستیم با بررسی که در ادامه می‌توانید آن را دنبال کنید، بتوانید از بین محصولات سنهایزر محصولی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

هدفون های سنهایزر / sennhiser headphone

بهترین هدفون های سنهایزر

 


 

هدفون های سنهایزر یکی از بهترین‌‌های عرصه صدا هستند و سنهایزر سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت را تولید می‌کند. این برند آلمانی محصولاتی برای کاربران مختلف دارد و طیف وسیعی از سلایق مختلف را نیز در بر می‌گیرد. یکی از طرفداران برند سنهایزر اهالی و دوستداران موسیقی هستند که می‌توانند از کیفیت بالای این محصولات نیز بهره‌مند شوند.

دسته‌ای دیگر از هدفون های سنهایزر که آن‌ها هم طرفداران خاص خود را دارند، هدفون‌های بلوتوثی و هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز هستند که برای سفر و ورزش مناسب‌اند. در نتیجه کاربران این هدفون‌ها بدون هیچگونه مزاحمتی می‌توانند به صدای پخش شده از هدفون گوش فرا دهند. البته خوب است این را هم بگوییم که مطمئناً هدفون های سنهایزر محصولاتی ارزان در بازار صدا نیستند اما این را هم باید در نظر بگیریم که هزینه بالای آن‌ها بی دلیلی نیست و به دلیل امکانات و کیفیت آنها است. گفتنی است که هدفون های سنهایزر مورد تایید سازمان سلامت جهانی هستند و همچنین از نظر کارایی و دوام نیز دارای قطعاتی قابل تعویض بوده و کاربران می‌توانند تا سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه با تعدادی از این هدفون‌ها آشنا خواهیم شد:

 

هدفون سنهایزر مدل RS120

 سنهایزر-RS120
هدفون رو گوشی سنهایزر مدل RS120 محصولی بی سیم است و به‌عنوان یکی از بهترین هدست‌های بی سیم در میان سایر رقبا نیز شناخته می‌شود. این محصول بی سیم با دامنه پشتیبانی حدود 100 متر می‌تواند انتخابی مناسبی را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال هدست بی سیم هستند، رقم بزند. هدفون RS120 دارای سه کانال RF بوده و این بدین معنی است که کاربران می‌توانند با استفاده از رابط مورد نظر نیز هدفون را به منبع پخش کننده صدا متصل کنند. کیفیت صدای دریافتی از این هدفون نیز به لطف بهره‌مندی از طراحی Open-Aire خوب و شفاف است که علاوه بر این می‌توانید شاهد صدای باس قوی نیز از این هدفون باشید. این ویژگی‌ها باعث خواهد شد تا این هدفون، به انتخابی مناسب برای انجام کارهای روزمره و همچنین گوش دادن به موسیقی تبدیل شود.


همچنین جالب است بدانید که هدفون سنهایزر مدل RS120 دارای نگهدارنده‌ای است که قابلیت شارژ نیز دارد. این در حالی است که عمر باتری این هدفون نیز قابل قبول بوده و می‌تواند 20 ساعت بدون نیاز به شارژ کار خود را انجام دهد. همچنین برخوداری از دکمه کنترل صدا، تنظیمات و دکمه پاور از دیگر ویژگی‌های هدفون سنهایزر محسوب می‌شود. گفتنی است که این محصولات با گارانتی 2 ساله عرضه می‌شوند.

 

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC

سنهایزر-HD-4.50-BTNC

 

هدفون بلوتوثی سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC یکی از بهترین هدفون های سنهایزر برای گوش دادن به موسیقی است. این هدست بلوتوثی بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی اما در عین حال مرغوب دارد و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. گفتنی است که علاوه بر اتصال بلوتوث، اتصال NFC و همچنین اتصال سیمی نیز توسط این هدست پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر موارد یاد شده طراحی ارگونومیک و بهره‌مندی از بازوهای منعطف تاشونده و استفاده راحت از آن در طولانی‌مدت از دیگر ویژگی‌های هدست سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC محسوب می‌شود که باعث محبوبیت بیشتر آن نزد کاربران شده است. گفتنی است که بر روی بدنه این هدست دکمه‌‌هایی نیز برای کنترل صدا، پاسخگویی به تماس‌های ورودی در اثر اتصال به موبایل و همچنین کنترل موسیقی تعبیه شده است. ناگفته نماند اتصال جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌های خوبی است که این هدست سنهایزر دارد و با این حساب به راحتی می‌تواند به دستگاه‌هایی همچون لپ تاپ، موبایل و تبلت متصل شود. خوب است خاطر نشان کنیم که هدست سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC به همراه دفترچه راهنما، کابل AUX، کابل شارژ و همین‌طور کابل میکرو USB و کیف به همراه هدست به مشتری عرضه خواهد شد.

هدفون سنهایزر مدل HD 180

sennheiser-HD-180

هدفون سنهایزر مدل HD 180 از جمله هدست‌های مرغوب برند سنهایزر است که از جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا بهره می‌برد. گفتنی است که اندازه کابل این هدست 3 متر بوده و می‌تواند از فرکانس پاسخگویی 18 هرتز تا 21 هزار هرتز نیز پشتیبانی کند. این هدست سیمی با برخورداری از طراحی اروگونومیک در استفاده طولانی‌مدت وسیله‌ای بسیار کاربردی محسوب می‌شود  و صدای باکیفیتی نیز دارد. گفتنی است که به همراه این محصول یک تبدیل جک 3.5 میلی‌متری به 6.5 میلی‌متری هم ارائه خواهد شد.

هدست سنهایزر مدل HD 4.30G

sennheiser-HD-4.30G

هدست سنهایزر مدل HD 4.30G جزو هدست‌های سیمی برند سینهایزر است که از کیفیت بالایی بهره می‌برد. این هدست که بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد به یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز است و با این حساب می‌تواند به دستگاه‌هایی همچون لپ تاپ، موبایل و تبلت جهت استفاده از آن‌ها به عنوان منبع پخش موسیقی متصل شود. علاوه بر این‌ها به مانند همه محصولات باکیفیت سنهایزر کیفیت صدا در این محصول بسیار شفاف و واضح است و در کنار همه ویژگی‌های خوب این هدست از طراحی اروگونومیک نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون سنهایزر مدل HD 200 PRO

Sennheiser-HD-200-Pro

هدفون اورجینال سنهایزر مدل HD 200 PRO محصولی درجه یک از سنهایزر برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی، صدا و همچنین صاحبان استودیوهای موسیقی است. این محصول حجم و کیفیت صدای فوق‌العاده بالایی دارد و از بدنه زیبایی نیز برخوردار است، به‌طوری‌که طراحی زیبایی بر روی گوشی‌های این هدست دیده می‌شود که باعث شده هدست سنهایزر مدل HD 200 PRO به محصولی مناسب برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال هدستی با طراحی بصری زیبا هستند، تبدیل شود. گفتنی است که این هدست از طریق درگاه AUX با کمک یک کابل 2 متری به منبع پخش صدا متصل می‎شود. همچنین به همراه این هدست جک تبدیل 3.5 میلی‌متری به 6.5 میلی‌متری نیز عرضه خواهد شد.

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT

sennheiser-HD-4.40-BT

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT یکی از محصولات کاربردی سنهایزر است که می‌تواند برای استفاده روزانه از هدفون و گوش دادن به موسیقی انتخابی مناسب باشد. این هدست به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری که دارد به راحتی تا می‌شود و با این حساب می‌تواند وسیله‌ای قابل حمل باشد که می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود قرار دهید و در مسافرت نیز از آن استفاده کنید.

هدفون سنهایزر مدل HD 4.40 BT که از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در ویدیوی بالا نیز نشان داده شد که یکی از بهترین هدفون های سنهایزر است. در این راستا باید بگوییم که کیفیت صدا در این هدفون بسیار بالا بوده و کاربران شاهد صدای شفاف و دقیقی هستند. همچنین گفتنی است که این هدفون تا 25 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ به پخش موسیقی بپردازد. همچنین خروجی صدای HiFi و همین‌طور پشتیبانی از باتری لیتیوم یونی از دیگر ویژگی‌های هدفون سنهایزر مدل HD 4.40 BT محسوب می‌شود.

هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BT

sennheiser-CX-7.00BT

هدست بلوتوثی سنهایزر مدل CX 7.00BT محصولی بی سیم است که از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می‌کند. این هدست علاوه بر اتصال بلوتوث دارای اتصال NFC نیز بوده و به یک باتری 170 میلی‌آمپرساعتی نیز مجهز شده که برای شارژ کامل به یک ساعت و نیم زمان نیاز خواهد داشت. این هدست از طراحی خوش دستی سود می‌برد و استفاده و کاربری راحتی را نیز به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که برخورداری از یک میکروفون داخلی از دیگر امکانات این هدست بلوتوثی است و باعث شده تا در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بتوانید از طریق دکمه‌های کنترلی تماس دریافتی از موبایل را نیز جواب بدهید. همچنین دکمه خاموش و روشن نیز از دیگر خصوصیات این هدفون محسوب می‌شود.

با این حساب این هدفون به راحتی برای انواع تجهیزاتی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر مواردی که در بالا بیان شده باید بگوییم که کیفیت صدای این هدفون بسیار عالی است و از پروتکل‌های HSP ،HFP ،A2DP ،AVRCP و APTX و همچنین خروجی صدای HiFi نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون سنهایزر مدل بی سیم HD1

sennheiser-HD1

خب نکته قابل توجه درباره این هدفون سبک و سیاق خاص آن است که آن را به یکی از هدفون‌های حرفه‌ای تبدیل کرده و با این حساب می‌توانیم بگوییم که با یک هدفون مناسب کسب و کار طرف هستیم. این هدفون به ویژگی‌های خوبی همچون میکروفون باکیفیت، اتصال بلوتوث قوی و همچنین صدای شفاف و دقیق مجهز است. هدفون سنهایزر HD1 همچنین از ویژگی حذف نویز نیز بهره می‌برد و انتخابی خوب برای زمانی است که کاربران آن به مسافرت می‌روند.

اما یک نکته که باعث شده است این هدفون یک سرو گردن متفاوت‌تر از سایر هدفون های سنهایزر ظاهر شود، طراحی آن است. هدفون HD1 دارای دستگیره‌ای از جنس استیل ضدزنگ است و سربند آن از مواد مرغوب ساخته شده است. این هدفون همچنین 22 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ کار کند و همچنین با 2 سال گارانتی نیز عرضه خواهد شد.

بهترین هدست سنهایزر برای گیمینگ


هدفون سنهایزر 506080 GAME ONE


sennheiser-GAME-ONE

آخرین هدفون این لیست را به یکی از بهترین هدفون های سنهایزر در زمینه گیمینگ اختصاص می‌دهیم. این هدفون گیمینگ با انواع کامپیوترها و همچنین کنسول‌های بازی سازگار بوده و به سوکت جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز است. همچنین به مانند بسیاری از هدفون های گیمینگ، هدفون Game One 506080 دارای ویژگی حذف نویز است و با این حساب دوستداران بازی‌های کامپیوتری می‌توانند  نهایت لذت را از بازی ویدیویی و کامپیوتری خود ببرند.

علاوه بر موارد یاد شده باید بگوییم که سنهایزر گیم وان 506080 کاربری آسانی دارد و کاربران می‌توانند ساعت‌ها از آن به راحتی استفاده کنند. همچنین جنس مخملی گوشی‌ها و کاپ‌های هدفون اجازه تنفس به پوست را خواهند داد و هدبند آن طوری طراحی شده است که سر شما خنک خواهد ماند. بنابراین اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید پیشنهاد می‌دهیم که حتما این محصول سنهایزر را تست کنید.

هدست Game one 506080 به یک میکروفون خوب هم مجهز شده است تا بدین وسیله بتوانید با سایر گیمرها تماس صوتی برقرار کنید. گفتنی است که حتی میکروفون این محصول نیز به ویژگی حذف نویز مجهز است.

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد راهنمایی کاملی از خرید هدفون های سنهایزر خدمت شماه همراهان ارائه شود. گفتیم که هدفون های سنهایزر یکی از محصولات دنیای فناوری در عرصه تجهیزات مربوط به صدا هستند. اما در پیایان به شما می گوییم که هدست های سنهایزر از بهترین هدست های موجود در بازار می باشند.