سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

10 تا از بهترین هدفون های jbl از نظر کیفیت، طراحی و قیمت

هدفون های جی بی ال جزء پرطرفدارترین هدفون ها هستند. اگر به دنبال بهترین هدفون JBL برای خرید هستید، گزینه‌های زیادی وجود دارند که انتخاب از میان آن‌ها کار سختی است. در ادامه به معرفی بهترین هدست های جی بی ال خواهیم پرداخت.

بهترین-هدفون-jbl

 

جی بی ال یکی از بهترین برندها در زمینه تولید لوازم صوتی و مخصوص هدفون و هدست محسوب می‌شود که در این مطلب می‌خواهیم بهترین هدفون های JBL را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی کنیم. این هدست‌ها دارای عملکردی بسیار خوب هستند و صدا را با کیفیت تضمین شده جی بی ال، به گوشی شما می‌رسانند. اگر به دنبال بهترین هدست های جی بی ال هستید که کیفیت بسیار خوبی دارند، گزینه‌های زیر را حتما در نظر بگیرید.

بهترین-هدفون-های-جی-بی-ال

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین هدفون های JBL موجود در بازار
    • بهترین هدفون JBL: هدست بی سیم E45BT
    • بهترین هدفون جی بی ال دورگوشی: JBL J88i
    • بهترین هدفون جی بی ال از نظر طراحی: JBL E55BT Quincy Edition
    • بهترین هدست JBL گران: جی بی ال Everest Elite 750
    • بهترین هدفون JBL بی سیم: JBL Everest 300
    • بهترین هدفون JBL برای ورزش: JBL 110 Wireless
    • بهترین ایرباد جی بی ال: JBL Synchros
    • بهترین هدست جی بی ال اقتصادی: JBL Tune 290
    • بهترین هدفون JBL ورزشی اقتصادی: JBL Endurance Sprint
    • بهترین هدست طرح جی بی ال: T65BT

 

معرفی بهترین هدفون های JBL موجود در بازار

 

بهترین هدفون JBL: هدست بی سیم E45BT

معرفی-بهترین-هدفون-های-jbl

شما می‌توانید کیفیت صدای عالی را به صورت بی سیم در هدفون روگوشی جی بی ال مدل E45BT تجربه کنید. در عرض دو ساعت می‌توانید این هدفون JBL را به صورت کامل شارژ کرده و تا 16 ساعت از آن استفاده کنید. با داشتن اتصال بلوتوث 4.0، شما می‌توانید از این هدست در هر شرایطی مثل انجام کارها، رقص، درازکش و … از موسیقی‌های محبوب خود لذت ببرید. E45BT از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و پدهای نرم آن کل گوش شما را پوشش می‌دهند و باعث می‌شوند هنگام گوش دادن به صداهای باکیفیت این محصول جی بی ال، همواره راحت باشید.

 

بهترین هدفون جی بی ال دورگوشی: JBL J88i

بهترین-مدل-هدفون-جی-بی-ال

آیا در محیط‌های پر سر و صدا کار می‌کنید و یا برای رفتن به کار از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید؟ در چنین شرایطی و شرایط مختلف دیگر، شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان می‌تواند به شما آرامش دهد، اما هنوز هم باید صدای اطراف‌تان را بشنوید. اگر چنین مواردی برای شما هم ضروری هستند، JBL J88i یکی از بهترین هدست های جی بی ال برای شما خواهد بود. با داشتن درایورهای 50 میلی متری عالی، این هدفون تجربه شنیداری بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد که شامل شنیدن صدای شفاف و بیس قوی می‌شود. این هدفون مکانیزمی دارد که می‌توانید گوشی‌های آن را تا 180 درجه بچرخانید تا بتوانید صدای بیرون را هم بشنوید. JBL J88i دارای میکروفون سیمی هم هست که به شما اجازه جواب دادن به تماس‌ها را بدون نیاز به درآوردن هدفون می‌کند.

 

بهترین هدفون جی بی ال از نظر طراحی: JBL E55BT Quincy Edition

بهترین-هدفون-جی-بی-ال

اگر در دنیا کسی وجود دارد که صنعت موسیقی را خوب می‌شناسد، آن شخص تهیه کننده معروف موسیقی، کوئینسی جونز (Quincy Jones) است. جی بی ال با همکاری جونز، هدفون JBL E55BT Quincy Edition را ساخته است که تکنولوژی وایرلس را با کیفیت عالی در یک دستگاه زیبا و راحت جای داده است. شما در عرض دو ساعت می‌توانید باتری این هدفون را به صورت کامل شارژ کرده و تا 20 ساعت از آن استفاده کنید. این هدفون دورگوشی دارای بالشتک‌های راحتی بوده و هدبند چرمی آن هم نرم و شیک است.

با این هدفون دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن تماس‌هایتان باشید و به راحتی می‌توانید بین دستگاه‌های مختلف سوئیچ کنید. بنابراین شما می‌توانید هنگام گوشی دادن به آهنگ در تبلت یا دستگاه دیگر، به تماس‌های خود در گوشی پاسخ دهید.

 

بهترین هدست JBL گران: جی بی ال Everest Elite 750

بهترین-هدست-جی-بی-ال

اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید و قیمت برای‌تان مهم نیست، جی بی ال Everest Elite 750 یکی از بهترین هدفون های جی بی ال است و از این نظر رقیبی ندارد. باتری این دستگاه می‌تواند 20 ساعت هنگام گوش دادن به موسیقی دوام بیاورد و در عرض 3 ساعت هم به طور کامل شارژ می‌شود. تکنولوژی لغوکننده نویز تطبیق‌پذیر هم امکان گوش دادن 15 ساعتی به آهنگ را برایتان فراهم می‌کند.

این هدست دارای میکروفون کنسل‌کننده اکو برای تماس‌ها بوده که باعث می‌شود صدای شما واضح‌تر به ظرف مقابل انتقال یابد. Everest Elite 750 یک قاب کوچک برای حمل کردن دارد؛ بنابراین هرجا که خواستید می‌توانید آن را با خود ببرید. این هدفون تا هم می‌شود تا قابلیت حمل آسانی داشته باشد. اگر این هدست های جی بی ال را با اپلیکیشن My JBL Headphones استفاده کنید، می‌توانید از بروزرسانی‌ها و قابلیت TruNote برای کالیبراسیون خودکار صداها بهره‌مند شوید و تجربه شخصی‌سازی شده‌ای داشته باشید.

 

بهترین هدفون JBL بی سیم: JBL Everest 300

بهترین-هدفون-های-JBL

اگر از طرفداران سری الیت جی بی ال هستید اما به دنبال گزینه‌ای ارزان‌تر می‌گردید، JBL Everest 300 یکی از بهترین هدفون های جی بی ال در این زمینه است. این هدست با پشتیبانی از بلوتوث 4.1 و داشتن کیفیتی که از این شرکت انتظار می‌رود، یک تجربه شنیدار پرتابل را برای شما رقم خواهد زد. این هدفون‌ها با رنگ‌های زیبا از جمله آبی عرضه شده و از بالشتک‌های گوشی بسیار راحتی بهره‌مند هستند. باتری قابل شارژ این دستگاه تا 20 ساعت از پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از ویژگی ShareMe 2.0 می‌توانید صدای ویدیو، بازی و … را به صورت بلوتوث با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

بهترین هدفون JBL برای ورزش: JBL 110 Wireless

بهترین-هدست-JBL

یکی دیگر از هدفون‌های سری اورست JBL، مدل 110 درون گوشی است که صدای واضحی را هنگام گوشی دادن به موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها ارائه می‌دهد. با وجود داشتن سایز کوچک، این هدفون ورزشی می‌تواند تا 8 ساعت زمان پخش با یک بار شارژ ارائه کنند و دو ساعت طول می‌کشد تا باتری دوباره به صورت کامل شارژ شود.

باید قبول کنیم که برخی از ایربادها زیاد راحت نیستند اما JBL 110 دارای طراحی ارگونومیکی است که به خوبی در گوش جای می‌گیرند و دارای سه اندازه مختلفی گوشی هستند تا کسانی که اندازه گوش متفاوتی دارند، بتوانند این هدفون را برای خود شخصی‌سازی کنند. میکروفون داخلی این هدست دارای لغوکننده اکو بوده و هیچ پیچش‌های آزاردهنده‌ای در صدای شما وجود نخواهد داشت. کنترل روی سیم آن هم به خوبی کنترل را هنگام پخش موسیقی و جواب به تماس‌ها فراهم می‌کند.

 

بهترین ایرباد جی بی ال: JBL Synchros E10

بهترین-هندزفری-های-جی-بی-ال

JBL Synchros E90 یک ایرباد ضریف و ساده بوده که در 5 رنگ زیبای مختلف عرضه شده است. در سیم گوشی سمت چپ این دستگاه یک کنترل و میکروفون وجود دارد که با یک بار زدن می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد یا آن را به اتمام رساند. با استفاده از کنترل‌های آن نیز می‌توان پخش موسیقی را کنترل کرد. برای استفاده راحت‌تر، سه اندازه گوشی سیلیکونی مختلف در جعبه این هدست وجود دارد. در آهنگ‌هایی که بیس‌های بزرگی دارند، JBL Synchros E90 به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد و کیفیت صدا به هیچ وجه حتی در میزان صدای بلند، کاهش پیدا نمی‌کند.

 

بهترین هدفون جی بی ال اقتصادی: JBL Tune 290

بهترین-هندزفری-JBL

JBL Tune 290 بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال بهترین هدفون جی بی ال با بیس و قیمت مناسب هستند. این ایربادها از جنس آلومینیوم بوده و بسیار سبک و کوچک هستند که حمل آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. JBL Tune 290 با اینکه کوچک است، اما با درایورهای 8.7 میلی‌متری خود صداهای بیس قدرتمندی را تولید می‌کند. در این دستگاه با فشردن یک دکمه به راحتی می‌توانید هنگام کار یا ورزش به تماس‌های ورودی خود با استفاده از میکروفون آن پاسخ دهید؛ بدون اینکه فعالیت در حال انجام خود را قطع کنید. با داشتن سیم بدون پیچش، این ایربادهای اقتصادی بهترین دوستان شما هنگام ورزش کردن خواهند شد.

 

بهترین هدفون JBL ورزشی اقتصادی: JBL Endurance Sprint

بهترین-هدفون-های-ورزشی-جی-بی-ال

JBL Endurance Sprint یکی از بهترین هدست های JBL برای ورزش است که قیمت مناسبی هم دارد. این دستگاه جنس خوبی دارد و دارای استاندارد ضدآب IPX7 است. JBL Endurance Sprint دارای عمر باتری 9 ساعته بوده و ویژگی خاموشی خودکار هم دارد. متاسفانه این هدست راحت‌ترین گزینه نیست و استفاده از کنترل‌های لمسی آن هم ممکن است گاهی دشوار باشد. با این وجود اگر به دنبال بهترین هدست های جی بی ال برای ورزش کردن هستند که کیفیت ساخت خوب در کنار صدای مناسب را دارد، حتما این مورد را در نظر بگیرید.

 

بهترین هدست طرح جی بی ال: T65BT

بهترین-هدست-های-جی-بی-ال

هدست بلوتوث طرح جی بی ال T65BT دستگاهی زیبا و در عین حال باکیفیت است. این هدفون به راحتی از طریق پورت Aux یا بلوتوث به دستگاه شما وصل می‌شود و می‌توانید تا فاصله 10 متری در حالت بلوتوث، از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. قابلیت پاسخ به تماس هم با استفاده از میکروفون داخلی آن هنگام گوش دادن به موسیقی وجود دارد. T65BT برای کسانی که به دنبال یک هدفون با ظاهر دستگاه‌های جی بی ال هستند، مناسب است.

امیدواریم این مطلب به شما در پیدا کردن بهترین هدفون های جی بی ال کمک کرده باشد. البته در این مطلب تنها به 10 مورد از بهترین هدست های JBL اشاره کردیم و هدفون‌های برتر دیگری هم توسط این شرکت ساخته شده است. بهترین هدفون جی بی ال از نظر شما کدام است؟