سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین هدفونهای سال 2019 و هدفون هایی با قیمت 500 هزار تومان

headphone & headset

اگر قصد خرید هدفون  را دارید، گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارند که به علت تنوع بالا شاید انتخاب بهترین‌ها کمی گمراه کننده باشد. ما در این پست بهترین هدفون‌های  از برندهای معتبر را برای شما معرفی کرده‌ایم. همچنین به فکر جیبتان بوده ایم و خوش قیمت ترین هدست ها را برایتان لیست کرده ایم.


محبوب‌ترین هدفون: ایرباد بی‌ سیم اپل مدل AirPods

هدست-آیفون

بدون شک کاربران دستگاه‌های iOS هدفون بی‌سیمی بهتر از ایرپادهای خود اپل را برای دیوایس خود پیدا نخواهند کرد. البته‌که قیمت این هدفون‌ها بالاست (هرچند قیمت گزینه‌های جایگزین آن در بازار نظیر Soundsport Free بوز نیز بالاتر از  ایرپاد است)، کیفیت موزیک آن‌ها چندان بالا نیست و استفاده‌‌ی حداکثری از توانایی آن‌ها تنها با استفاده از دستگاه‌های مجهز به چیپ W-1 فراهم است، اما جفت‌شدن سریع آن‌ها با دیوایس‌های اپل باعث می‌شود که این هدفون‌ها ارزش بسیار بالایی پیدا کنند. ایرپاد اپل همچنین در بخش باتری نیز عملکردی فوق‌العاده داشته و پس از 5 ساعت شارژ، امکان 24 ساعت گوش دادن مداوم به موسیقی یا 11 ساعت صحبت را فراهم می‌کند. علاوه بر این، جعبه‌ی مخصوص ایرپاد که ابعادی نزدیک به یک جعبه‌ی نخ دندان دارد، همانند آیفون‌ها یا آیپدها به‌راحتی توسط کابل‌های لایتنینگ شارژ می‌شوند.


بهترین عملکرد کلی: هدفون Bose QuietComfort 35 II

هدفون


QC35 بوز یکی از بهترین هدفون‌های بازار در بخش حذف نویز به شمار می‌رود.‌ با این حال عملکرد فوق العاده و راحتی بی‌رقیب آن در استفاده باعث شده‌اند که آن را یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار بدانیم. هریک از کاپ‌های این هدفون بی‌سیم که دور گوش قرار می‌گیرند، اندازه‌ای بزرگ داشته و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز حس خستگی را به کاربر منتقل نمی‌کنند. علاوه بر این در بخش حذف نویز نیز بوز یک استاندارد به شمار رفته و تقریباً بی‌رقیب است. QC35 به میکروفون‌هایی در داخل و خارج هریک از کاپ‌ها مجهز است که هرگونه صدای مخرب بیرون را حس کرده و با استفاده از سیستم جدید و دیجیتال اکولایزرش به تنظیم صدای به‌گوش‌رسیده بر اساس آن‌ها می‌پردازد.


بهترین هدفون توگوشی: هدفون بی سیم جبرا مدل Elite 65T

Headset

ممکن است توجه بسیاری از علاقمندان به هدفون‌های درون گوش به اپل و ایرپادهای بی‌سیم آن جلب شده‌باشد، اما Jabra Elite 65t با کیفیت بهتری که نسبت به ایرپاد ارائه می‌دهد، مناسب‌ترین گزینه برای کاربرانی به شمار می‌رود که به هدفون‌هایی درون گوشی با عملکرد فوق‌العاده نیازمندند، اما حاضر به پرداخت هزینه‌ای در حد و اندازه‌ی ایرپاد نیستند. علاوه بر این، هدفون جبرا به قابلیت‌هایی نظیر مدار حذف نویز مجهز است که آن را به گزینه‌ای بسیار بهتر نسبت به دیگر نمونه‌های بازار تبدیل می‌کند.


بهترین عمر باتری: هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

headphone


قرار دادن محصول فوق‌العاده‌ای نظیر Sony WH1000XM3 در تنها یک دسته، کار ساده‌ای نیست. با این‌حال در نهایت تصمیم گرفتیم این محصول را در بخش بیشترین طول عمر باتری معرفی کنیم. این هدفون با هر بار شارژ قادر به ارائه‌ی 30 ساعت پخش موسیقی است که بالاترین میزان عمر باتری در میان تمام هدفون‌های بازار به‌شمار می‌رود. البته ممکن است در میان دیگر برندهای هدفون نیز محصولی را بیابید که قول عمر باتری در همین حد و اندازه‌ها را بدهد؛ اما در این صورت می‌بایست انتظار زمان شارژی چند ساعته را از آن داشته‌باشید. هدفون بی‌سیم سونی اما چنین نیست و به قابلیت‌های شارژ سریع مجهز است که حتی با ده دقیقه شارژ، امکان پنج ساعت گوش دادن مداوم به موسیقی را فراهم می‌کند.


بهترین کیفیت صدا: هدفون بنگ اند آلفسن بی او پلی مدل H4

بهترین-هدفون


 باندهای الکترودینامیک 40 میلیمتری به کار رفته در این هدفون صدایی کاملاً غنی و متوازن را تولید می‌کنند که بسیار صاف و واضح به گوش کاربر می‌رسد. این هدفون‌ها قابلیت این را دارند که به‌عنوان هدفون‌های سیمی هم مورد استفاده قرار گیرند، با این‌حال خوشبختانه در صورت استفاده از آن‌ها به‌صورت بی‌سیم نیز شاهد کیفیت فوق‌العاده و ستودنی پخش موزیک توسط آن هستیم. عمر باتری هدفون‌های Beoplay H4 نیز بسیار خوب بوده و با هر بار شارژ 19 ساعت پخش مداوم موسیقی را شامل می‌شود.


بهترین هدفون اقتصادی: هدفون کریتیو مدل Sound Blaster Jam

هدفون-کریتیو


شاید تصور اینکه امکان خرید یک‌جفت هدفون بی‌سیم با قیمت کمتر از 50 دلار  وجود داشته‌باشد، کار سختی به‌نظر برسد، اما کمپانی کریتیو که پیش‌تر برای ساخت کارت صدای کامپیوترها شهرت جهانی یافته‌بود، آمده تا با هدفون‌های The Creative Sound Blaster Jam این کار را ممکن سازد!

هدفون The Creative Sound Blaster Jam از بلوتوث 4?1 و NFC نیز پشتیبانی می‌کند که مواردی استاندارد برای هدفون‌های بی‌سیم به‌شمار می‌روند.‌علاوه بر این، این هدفون قادر است بین هر دو شارژ متوالی، 12 ساعت گوش دادن به موزیک را برای کاربران فراهم کند و با تکیه بر باتری 200 میلی‌آمپرساعتی موجود که از طریق کابل یواس‌بی شارژ می‌شوند، عمر باتری قابل احترامی را رقم برند. این هدفون البته به ورودی 3?5 میلیمتری مجهز نیست، بنابراین اتصال بی‌سیم تنها راه استفاده از آن است و به‌همین دلیل باید دقت کرد که باتری آن همواره شارژ باقی بماند.


بهترین هدفون برای اندروید: هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Free

هدفون-بیسیم

مدتی است که ایرپادهای اپل به مهم‌ترین بحث تمامی علاقمندان به هدفون‌های بی‌سیم تبدیل شده و همه‌جا سخن از ویژگی‌های این هدفون برای کاربران iOS است، با این‌وجود این هدفون‌ها تنها گزینه‌های بازار برای کاربران علاقمند به گوش دادن موسیقی بر روی اسمارتفون نیستند و از آن‌جا که پس از اپل تعداد زیادی از دیگر تولیدکننده‌های اسمارتفون‌ها در بازار نیز تصمیم به حذف درگاه 3?5 میلیمتری هدفون گرفتند، گرایش به هدفون‌های بی‌سیم در میان کاربران بسیار بالا گرفته‌است. در این میان کاربران اندروید که قادر به استفاده از ایرپاد نیستند نیز گزینه‌های بسیار قابلی را در اختیار دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها SoundSport Free بوز است.


بهترین هدفون برای اتصال به تلویزیون: هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل RS 185

هدفون-تلویزیون

برای گیمرهایی که علاقمند به بازی کردن یا تماشای یک فیلم با بالاترین و بهترین سطح صدا، بدون آزار دادن دیگران هستند، فاکتورهای مهم زیادی برای انتخاب هدفون وجود دارد. هدفون RS 185s محصولی مطمئن است که از طریق یک باکس به تلویزیون متصل شده و بدون هیچ‌گونه تأخیری بین صدا و تصویر، امکان لذت بردن از فیلم یا بازی را برایتان فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، ضریب اطمینان در مهندسی این هدفون به اندازه‌ایست که امکان قطع اتصال در حین تماشای فیلم یا بازی مربوطه تقریباً نزدیک به صفر است.


بهترین طراحی و بهترین هدفون برای سفر: هدفون Beats Studio 3

هدفون-سفر


هدفون‌های بیتس از آن‌دسته محصولاتی هستند که همه علاقمند به خرید حداقل یکی از آن‌ها می‌باشند، به‌خصوص پس از تصاحب این شرکت توسط اپل بود که بسیار ی کاربران بیش‌از‌پیش نسبت به خرید محصولات این برند ترغیب شدند. در این بین، البته از قیمت، کیفیت صدا، حدف نویز و قابل حمل بودن هدفون‌های Beats Studio3 که آن را به محصولی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند، نمی‌توان گذشت. این هدفون‌ها طراحی انعطاف‌پذیری داشته و به‌خوبی تا شده و در فضاهای کوچک جای می‌گیرند. علاوه‌بر‌این،  به لطف حضور چیپ‌های W1 اپل، این محصول می‌تواند به ساده‌ترین وجه ممکن به دیوایس‌های این کمپانی و البته دیگر دستگاه‌ها متصل شده و با کیفیت صدای بسیار مطلوب خود، علاوه بر پخش موزیک، در اموری نظیر ویدیوکنفرانس و تماس تلفنی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

معرفی بهترین هدفون های 2019 در محدوده قیمت 500 هزار تومان

  • هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2260U

  • هدست گیمینگ رپو مدل VH300

    هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2158U

  • هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-300HB

  • هدست گیمینگ رپو مدل VH200

  • هدست بلوتوث فیلیپس مدل SHB3075

  • هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

  • هدفون جی بی ال مدل T450

  • هدفون پاناسونیک مدل RP-HF100

  • هدفون شیاومی مدل Mi

هدست گیمینگ هویت مدلHV-H2260U

هدست-گیمینگ

هویت یکی از بهترین تولیدکنندکان تجهیزات و لوازم دیجیتال محسوب می‌شود. یکی از محصولات هویت، هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2260U است. این هدست با طراحی منحصربه‎فرد، یکی از هدست‌های حرفه‌ای در بازار هدفون‌ها و ادوات صدا محسوب می‌شود. محصول یاد شده از موادی ساخته شده است که به راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرد. درنتیجه کاربر می‌تواند تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی از آن استفاده کند.  جالب است بدانید بر روی بدنه این محصول دکمه‌هایی برای کنترل صدا و همچنین قطع آن قرار داده شده است.

همپچنین برخورداری از یک سیم بلند 2.4 متری از دیگر ویژگی‌های هدست هویت مدل HV-H2260U بوده که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر این‌ها خوب است اشاره کنیم که برخورداری از یک میکروفون از دیگر ویژگی‌های آن است و با این حساب کاربران می‌توانند با کمک آن با سایر گیمرها صحبت کنند. از دیگر ویژگی‌های خوب هدست هویت مدل HV-H2260U ld می‌توان به کیفیت صدای بالا، حساسیت 116 دسی بل و امپدانس 32 اهمی اشاره کرد که همه این ویژگی‌ها نوید یک صدای خوب را در خروجی می‌دهند. درنتیجه با انتخاب هدست یاد شده می‌توانید شاهد یک هدست حرفه‌ای باشید.

هدست گیمینگ رپو مدل VH300

قیمت-هدفون

کمپانی رپو (Rapoo) از دیگر شرکت‌های تولید کننده لوازم دیجیتال است که محصولی به نام هدست گیمینگ رپو مدل VH300 دارد. این هدست گیمینگ ازنوع سیمی بوده و با اتصال USB به منبع مورد نظر مانند لپ تاپ، کامپیوتر و حتی گوشی موبایل متصل خواهد شد. گفتنی است که این هدست گیمینگ از یک کنترلر حرفه‌ای برای کنترل میزان صدا و موسیقی و همچنین نور LED بهره‌ می‌برد که در پی آن می‌توان تنظیماتی را با در پخش نور LED اعمال کرد. خوب است اشاره کنیم که بر روی گوشی‌های این هدفون چراغ‌های LED زیبایی تعبیه شده است و حین بازی می‌تواند حس و حال جالبی را برای گیمرها به ارمغان آورد.

گفتنی است که هدست گیمینگ رپو مدل VH300 دارای یک میکروفون خارجی نیز است که بنابر سلیقه و نیاز می‌توان آن را از هدست جدا کرد. علاوه بر همه این‌ها باید اشاره کنیم که مقاومت بالا در برابر رطوبت و عرق از دیگر ویژگی‌های هدست گیمینگ رپو خواهد بود. این هدست حرفه‌ای مخصوص بازی با قیمت 490 هزارتومان در فروشگاه پلازا نیز قابل خریداری است.

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2158U

قیمت-هدست

شرکت هویت محصول دیگری در دسته هدست‌ها با محدوده قیمتی تا 500 هزار تومان دارد. هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2158U با قیمت 455 هزار تومان عرضه شده که می‌تواند انتخاب خوبی را برای گیمرها و مشتاقان صدای باکیفیت رقم بزند. همان‌طور که محصولات هویت از طراحی زیبا و عملکردی خوب سود می‌برند، هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2158U نیز از این ویژگی بی‌بهره نبوده است و می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‎‌ای خود و همچنین گیمرها را نیز تأمین کند. برخورداری از اتصال USB به همراه کابل 2.2 متری و همچنین نشانگر LED روی بلندگوهای این هدست از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود. در مورد ظاهر این هدست نیز خوب است اشاره کنیم که بدنه آن به ترکیب زیبایی از رنگ‌های زرد و مشکی نیز مزین است.


هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-300HB

بهترین-قیمت-هدفون

کمپانی ریمکس شرکتی جوان و در عین حال با محصولاتی درخشان است که در مدت کم فعالیت خود توانسته است محصولاتی شایسته را تولید کند. گفتنی است که ریمکس در بخش تولید هدفون بسیار قدرتمندتر ظاهر شده و در این راستا هدست بلوتوثی ریمکس مدل RB-300HB یکی از محصولات این شرکت محسوب می‌شود. این هدست بلوتوثی طوری طراحی شده است که در استفاده طولانی مدت موجب خستگی کاربر نخواهد شد و در عین حال از وزن سبکی نیز برخوردار است. علاوه بر این‌ها کیفیت پخش صدای عالی، دکمه‌های کنترلی لمسی نیز از دیگر ویژگی‌های هدست بلوتوثی ریمکس RB-300HB محسوب می‌شود.


هدست گیمینگ رپو مدل VH200

بهترین-قیمت-هدست

هدست گیمینگ رپو مدل VH200 دیگر محصول کمپانی رپو است که همه انتظارات کاربران از یک هدست حرفه‌ای را برآورده می‌کند. تزئیین هدست رپو با نورهای رنگی که کار خلاقانه‌ای از سوی شرکت سازنده است از ویژگی‌های ظاهری این هدست گیمینگ محسوب می‌شود. همچنین بدنه‌ای منعطف در کنار برخورداری از یک میکروفون نیز از دیگر مشخصه‌های هدست رپو مدل VH200 خواهد بود. دیگر نکته جالب در مورد این هدفون این است که میکروفون آن را می‌توان در بدنه هدست جا داد و در صورت نیاز از آن استفاده کرد. علاوه بر این‌ها برخورداری از کابل USB و AUX از دیگر ویژگی‌های این هدست گیمینگ است که برای تامین برق چراغ‌های روی هدفون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌ها بر روی بدنه این هدست دکمه‌هایی جهت کنترل حجم صدا نیز قرار گرفته است.


هدست بلوتوث فیلیپس مدل SHB3075

هدفون-ارزان

همه ما شرکت فیلیپس را به دلیل تولید محصولاتی موفق در زمینه هدست، هدفون و هندزفری می‌شناسیم. درواقع تنوع محصولات شرکت فیلپس در دنیا زبانزد بوده و کیفیت بالا نیز از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود. در این راستا باید بگوییم که هدست بلوتوث فیلیپس مدل SHB3075 در پخش موسیقی می‌تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و کاربران به دلیل پشتیبانی این محصول از فرکانس 9 تا 21 هرتز قادر خواهند بود تا ریزترین صداهای موسیقی را با کیفیت قابل تحسین بشنوند.

همچنین هدست بلوتوث فیلیپش مدل SHB3075 بر روی بدنه خود دارای دکمه‌هایی برای اعمال تنظیمات صدا و خاموش و روشن است و از یک باتری لیتیوم پلیمری نیز سود می‌برد. گفتنی است که کاربران با یک بار شارژ این باتری قادر خواهند بود تا 12 ساعت مداوم از این محصول برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند. خوب است اشاره کنیم که این هدست به دلیل برخورداری از بدنه منعطف به راحتی در کیف قرار می‌گیرد و قابل حمل نیزاست.

هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

هدست-ارزان

یکی دیگر از بهترین هدفون های 2019، هدفون سونی مدل MDR-XB550AP است. این هدفون محصولی سیمی بوده و از قابلیت کاربری بسیار بالا و البته منعطفی برخوردار است. درنتیجه می‌‌توان از آن ساعت‌ها بدون احساس خستگی استفاده کرد. گفتنی است که فرکانس پاسخگویی این هدفون بین 5 تا 22000 هرتز بوده و صدایی با باس عمیق و شفاف را برای کاربرارن به ارمغان می‌آورد. هدفون سیمی سونی MDR-XB550AP در بخش طراحی ظاهری از 5 رنگ قابل انتخاب مشکی، قرمز، نقره‌ای، سبز و آبی نیز برخوردار است. درنتیجه کاربران می‌توانند مطابق سلیقه خود مدلی را انتخاب کنند.

برخورداری از دکمه‌های کنترلی بر روی بدنه و همچنین ارتباط با تلفن همراه و هماهنگی در پاسخ به تماس ورودی از دیگر ویژگی‌های هدست سونی مدل MDR-XB550AP محسوب می‌شود. از طرف دیگر علاوه بر کیفیت صدای بالا، طراحی ارگونومیک و همچنین کاربرپسندانه و کاربری راحت باعث خواهد شد تا کاربران برای بهره‌مندی از چنین ویژگی‌هایی نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

هدفون جی بی ال مدل T450

هدست-بلوتوث

هدفون جی بی ال مدل T450 یکی از بهترین هدفون های 2019 است که در محدوده قیمت 500 هزار تومان می‌توانید آن را خریداری کنید. این هدست از وزن سبکی برخوردار است و به همین دلیل انتخابی مناسب برای محیط کار، پیاده‌روی و ورزش نیز محسوب می‌شود. گفتنی است که هدفون جی بی ال مدل T450 دارای کابل قدرتمندی بوده و در اثر کشیده شدن نیز قطع نمی‌شود. با این حساب خوب است بدانید که هدست T450 به دلیل پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا امکان اتصال به گوشی‌های موبایل و تبلت را نیز دارد.

همچنین امکان پاسخ سریع به تماس‌های تلفنی از طریق کنترلرهای موجود بر روی بدنه و همین‌طور کنترل صدای آسان از دیگر ویژگی‌های هدفون جی بی ال مدل T450 محسوب می‌شود. گفتنی است که این هدست از انعطاف و قابلیت خم شدن بالایی برخوردار بوده بنابراین کاربران می‌توانند آن را به راحتی در کیف و یا کوله پشتی خود حمل کنند.

 

هدفون پاناسونیک مدل RP-HF100

هدست-پاناسونیک

هدفون پاناسونیک مدل RP-HF100 هدفونی رو گوشی است و گزینه‌ای مناسب و در عین حال اقتصادی‌تر در لیست حاضر برای دوستداران صدا و موسیقی محسوب می‌شود. این هدفون روگوشی از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا به منبع مورد نظر متصل می‌شود و می‌تواند با کیفیت هرچه تمام‌تر صدای دریافتی را به گوش کاربر برساند، به طوری که هیچ صدایی به خارج فرستاده نمی‌شود. علاوه بر این هدفون پاناسونیک مدل RP-HF100 با برخورداری از ارگونومی عالی می‌تواند این امکان را فراهم آورد تا کاربران در ساعات طولانی بتوانند از آن بدون احساس خستگی استفاده کنند. گفتنی است که این هدفون به دلیل برخورداری از انعطاف بالا، قابل حمل بوده و انتخابی مناسب برای آن دسته از کاربرانی هستند که از هدفون خود در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند.

هدفون شیاومی مدل Mi

هدست-شیائومی

 هدفون شیائومی مدل می «Mi» یکی از خوش ساخت‌ترین هدفون‌های موجود در بازار و همچنین بهترین هدفون های 2019 است که می‌توان از آن هم در کامپیوتر و هم برای شنیدن موسیقی و صدا از موبایل استفاده کرد. کیفیت و قدرت پخش صدا از این هدفون بسیار رضایت‌بخش بوده، به‌طوری‌که بدون محدودیت قابل استفاده خواهد بود.گفتنی است که هدفون شیائومی مدل Mi یکی از هدفون‌هایی است که با پاسخ‌فرکانسی آن از 20 تا 40000 هرتز، قادر خواهد بود تا طیف شنوایی انسان را پشتیبانی کند. بر روی گوشی هدفون می دکمه‌ مخفی برای قطع موسیقی و همچنین پاسخ به تماس تلفنی قرار داده شده است.