سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین هندزفری بلوتوث 2019؛ راهنمای خرید و قیمت انواع هندزفری ها

اگر به دنبال خرید یک هندزفری بلوتوث ارزان و کارآمد برای خود هستید، از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید تا در ادامه با معرفی بهترین هندزفری بلوتوث در سال 2019 و راهنمای خرید و قیمت انواع مدل‌های آن آشنا شوید.

best-bluetooth-headset

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است و باعث می‌شود انجام کار خود را متوقف کنند، دریافت یک تماس است. برای بسیاری از افراد، هدست‌ بلوتوث نوعی وسیله تجملی و غیرضروری است اما برای بسیاری دیگر که روزانه تماس‌های تلفنی زیادی دارند، می‌تواند زندگی‌شان را از این رو به آن رو کند. اگر شما هم از اینگونه افراد هستید، قطعا ممکن است هنگام انجام کاری مثل رانندگی یا … مجبور باشید فعالیت خود را متوقف کرده و به گوشی پاسخ دهید. اما با استفاده از یک هندزفری بلوتوث می‌توانید این مشکل خود را حل کرده و استفاده بیشتری از زمان ارزشمندتان ببرید.

اگرچه هدست های بلوتوثی می‌توانند تماس‌های تلفنی شما را ساده‌تر کنند، اما وقتی به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث می‌گردید، با گزینه‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوید و انتخاب یکی از آن‌ها برای خرید، بسیار دشوار می‌شود. حتی اگر از مدل های هندزفری بلوتوث که بسیار به یکدیگر شباهت داشته باشند، قابلیت‌ها و عملکرد واقعی آنها تا حد زیادی با یکدیگر متفاوت است. اما نگران نباشید، در این مطلب قصد داریم به شما برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث با توجه به استفاده‌ای که از آن خواهید کرد، کمک کنیم.

در ادامه به معرفی عناوین زیر خواهیم پرداخت:

  • بهترین هندزفری بلوتوث در سال 2019
    •  پلنترونیکس مدل Voyager 5200
    •  سونی مدل MBH22
    •  پلنترونیکس مدل اکسپلورر 500
    •  جبرا مدل Stealth
    •  سنهایزر مدل Presence UC
    •  پلنترونیکس مدل M70
    • جبرا مدل Wave
  • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت
    • جوی روم مدل Y101
    •  جوی روم مدل 316i
    •  بروفون مدل BC4
    •  هوکو مدل E1
    •  هویت مدل HV-H958BT
    •  ریمکس مدل RB-T15
    •  تسکو مدل TH 5320N

    بهترین هندزفری بلوتوث در سال 2019

بهترین هندزفری بلوتوث برای افرادی مناسب و کاربردی است که زندگی و کسب و کارشان به گوشی موبایلشان وابسته است و روزانه باید چه در محل کار و چه هنگام رانندگی تماس‌های بسیاری برقرار کنند. هندزفری‌های معرفی شده در این مطلب از کیفیت صدای عالی برخوردار هستند، بنابراین، می‌توانید صدای مخاطبین خود را بلند و واضح بشنوید. خوب است بدانید که بهترین هندزفری بلوتوث باید قابلیت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه را نیز داشته باشد. به این معنی که مهم نیست محیطی که در آن قرار دارید چقدر شلوغ و پر سروصدا است، افرادی که با آنها صحبت می‌کنید باید بتوانند صدای شما را بدون هیچ مشکلی  و به صورت کاملا واضح بشنوند. در اینجا بهترین هندزفری‌های بلوتوث برای استفاده راحت در بیشتر طول روز، برای استفاده در مواقع شتاب زدگی و همچنین هندزفری‌هایی با قابلیت ارائه کیفیت صدای عالی جمع آوری شده‌اند.

اگرچه یک هندزفری بلوتوث می‌تواند برقراری تماس‌های شما را آسان‌تر کند، اما هنگامی که در جستجوی یک هندزفری عالی هستید، متوجه خواهید شد که انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث در میان تعداد بی‌شمار هندزفری موجود در بازار می‌تواند یک مشکل بزرگ برای شما باشد. همچنین اگر هندزفری‌های بلوتوث مشابهی را از نظر ظاهری در بازار پیدا کنید، می‌بینید که ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها با یکدیگر کاملا متفاوت است. اما نگران نباشید، در زیر بهترین هندزفری‌های بلوتوث موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم.بهترین-هندزفری-بلوتوث

 

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

عالی برای استفاده در زمان کار و گوش دادن به موسیقی

 

Plantronics-Voyager-5200.

پلنترونیکس مدل Voyager 5200 یکی از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار است که از برند تجاری معتبری نیز هست. این هندزفری برای استفاده راحت شما طراحی شده است، بنابراین شما می‌توانید برای مدت طولانی بدون اینکه اذیت شوید و بدون اینکه از گوشتان جدا شود، آن را بر روی گوش خود قرار دهید. با استفاده از این هندزفری بدون استفاده از دست‌هایتان می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید. به این صورت که کالر آیدی هندزفری، نام تماس گیرنده را اعلام می‌کند و شما با گفتن کلمه «Answer» به سادگی می‌توانید مکالمه را برقرار کنید.

پشتیبانی از قابلیت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه در محیط‌های شلوغ بسیار موثر و کاربردی است و بهره‌مندی از میکروفون‌های چندگانه، از وجود کیفیت صدای قوی اطمینان می‌دهند که این‌ها خود نشانی از بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار است. به علاوه، پلنترونیکس مدل Voyager 5200 با مواد عالی ضدتعریق پوشانده شده که اغلب هندزفری‌های بلوتوث فاقد آن هستند و این خود دلیلی بر برتری هندزفری پلنترونیکس است. از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان به عمر باتری 7 ساعته و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1 اشاره داشت.

هندزفری بلوتوث سونی مدل MBH22

هوشمند، ساده و قابل اعتماد

Sony-MBH22

قرار بود هندزفری سونی مدل MBH20 در لیست پیش روی شما قرار داشته باشد که جزو هندزفری‌های ساده با سهولت در استفاده و با عمر باتری خوب بود، اما با هندزفری مدل MBH22 جایگزین شده است. اگر چه هر دو طراحی مشابه و ساده‌ای دارند، اما این مدل جدید سونی ویژگی‌های جدیدتری را با خود به همراه دارد.

دکمه‌های کوچک و مشابهی همانند مدل قبلی بر روی این هندزفری سونی قرار دارند، اما در حال حاضر یک اتصال USB Type-C به جای پورت قدیمی MicroUSB تعبیه شده است. سونی مدل  MBH22 همانند مدل قبلی خود مناسب و راحت است، اما تنها یک سایز سرگوشی ارائه می‌دهد که ممکن است مورد خاصی از نظر شما نباشد. به کمک هندزفری سونی مدل MBH20 می‌توانید همزمان به دو گوشی موبایل متصل شوید تا بین تماس‌ها سوئیچ کنید. این محصول دارای وزن 9.3 گرمی است و با یک بار شارژ کامل باتری، 6 ساعت زمان مکالمه را ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند 8 روز در حالت استندبای روشن باقی بماند. از همه مهم‌تر اینکه بهترین هندزفری بلوتوث سونی به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز شده است.

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل اکسپلورر 500

جمع و جور و منحصر به فرد

پلنترونیکس-اکسپلورر-500

پلنترونیکس هندزفری‌هایی شگفت انگیز و فوق‌العاده تولید می‌کند و از این نظر جای تعجب نیست که برای دومین بار نام این برند تجاری را در لیست بهترین هندزفری بلوتوث مشاهده می‌کنید. یقینا آخرین بار هم نخواهد بود. هندزفری پلنترونیکس مدل اکسپلورر 500 با هدف طراحی جمع و جور و منحصر به فرد تولید شده است، اما در این هندزفری کوچک تکنولوژی‌های زیادی شامل 3 میکروفون داخلی و تقویت کننده صدا برای افزایش کیفیت گنجانده شده است. سایز کوچک آن به معنی کاهش عمر باتری آن نیست، بلکه با ارائه 7 ساعت زمان مکالمه هنوز هم قابل قبول است. از دیگر مشخصه‌های هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل اکسپلورر 500 می‌توان به وزن مناسب 7.5 گرمی و بهره‌مندی از بلوتوث نسخه 4.1 اشاره داشت.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth

کوچک و خوش ساخت

Jabra-Stealth

جبرا مدل Stealth یکی از عالی‌ترین طراحی‌ها در لیست ما است و نه تنها خوب به نظر می‌رسد، بلکه به راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرد. این مدل آنقدرها هم کوچک نیست اما با چنین طراحی خوب و مناسبی، اندازه آن در نظر شما چندان مهم جلوه نخواد کرد. شاید مهم‌تر از همه، کیفیت صدا در این هندزفری بسیار عالی باشد، میکروفون آن صداهای مزاحم را به خوبی حذف می‌کند. اگر تماس‌های صوتی زیادی دارید، قطعا هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است. این محصول فوق‌العاده دارای وزن 7.9 گرمی است و با یک بار شارژ کامل باتری، 6 ساعت روشن باقی می‌ماند. برد مفید 10 متر و بلوتوث نسخه 4.0 از دیگر مشخصه‌های هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth هستند.

هندزفری بلوتوث سنهایزر مدل Presence UC

هندزفری چنداتصاله

Sennheiser-Presence-UC

هندزفری بلوتوث سنهایزر مدل Presence UC یک محصول فوق‌العاده برای افرادی است که در محیط‌ کارشان به عکس العمل سریع و چند وظیفه‌ای نیاز دارند. این مدل دارای ویژگی اتصال همزمان به دو دستگاه نظیر تلفن و کامپیوتر است، بنابراین شما می‌توانید به سرعت بین این دو سوئیچ کنید. این محصول سنهایزر دارای کیفیت صدا و ضبط بسیار خوبی است و زمان مکالمه آن هم بسیار چشمگیر است. خوب است بدانید که این یک هندزفری کاملا راحت نیست، با این حال اگر شما نیاز به چیزی دارید که از آن در تمام طول روز استفاده کنید، در این صورت هندزفری جبرا مدل Motion متناسب با نیاز شما خواهد بود. این محصول فوق العاده جذاب دارای وزن 13 گرمی است و دارای عمر باتری 10 ساعت است. برد مفید آن 25 متر است و مجهز به بلوتوث نسخه 4.0 شده است.

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل M70

قیمت کم با ویژگی‌های بزرگ

Plantronics-M70

هندزفری بلوتوث پلنترونیکس مدل M70 جانشین هندزفری محبوب M55 است و مانند آن یک هندزفری بودجه‌ای و کم هزینه است، اما در قبال پولی که بابت خرید آن پرداخت می‌کنید ارزش خرید بالایی دارد. در حالی که طراحی آن چندان چشمگیر نیست، اما به راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرد. این مدل به پاس پشتیبانی از دستورهای صوتی، ویژگی عدم استفاده از دست را محقق می‌سازد. به علاوه قادر است کیفیت صدای خوبی را به ویژه هنگامی که از تکنولوژی حذف صدای مزاحم استفاده می‌کند، ارائه دهد. هندزفری بلوتوث M70 همچنین دارای حالت خواب عمیق (DeepSleep) است. این حالت زمانی فعال می‌شود که به مدت 90 دقیقه ارتباط بین گوشی و هندزفری بلوتوث شما قطع شود. در این صورت باتری آن تا 5 ماه باقی می‌ماند، اما هنگامی که گوشی شما در محدوده برد آن قرار گیرد، به سرعت از خواب بیدار می‌شود. این محصول دارای وزن 8.0 گرم است و از بلوتوث نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave

Jabra-Wave

با پشتیبانی از مدت زمان مکالمه بیش از هشت ساعت، جبرا مدل Wave یک هندزفری بلوتوث فوق‌العاده است که در حال حاضر پیش روی شما قرار دارد. اگر قرار است برای مدت طولانی از شارژر دور باشید، این مدل از هندزفری جبرا بهترین انتخاب ممکن است. اندازه نسبتا بزرگ، آن را از سایر هندزفری‌ها متمایز ساخته، اما به دلیل بهره مندی از عمر باتری طولانی ارزش خرید بالایی دارد. همچنین دارای کیفیت صدای خوبی است و در حذف صدای مزاحم به ویژه باد، خوب عمل می‌کند. اتصال آسان و توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه آن را جزو یکی از بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار قرار داده است. وزن 13.3 گرمی، عمر باتری 8 ساعت، برد مفید 10 متر و بلوتوث نسخه 3.0 از دیگر ویژگی‌های هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave به شمار می‌روند.

خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت

 

هندزفری بلوتوث جوی روم مدل Y101

joyroom-y101

هندزفری بلوتوث جوی روم مدل Y101 مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 است و به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد، به راحتی بر روی گوش شما قرار می‌گیرد. این مدل ارزان دارای میکروفون داخلی است که علاوه بر قابلیت پخش موسیقی، برای برقراری تماس‌های تلفنی نیز مناسب و کاربردی است. برد مفید این محصول فوق العاده 10 متر است و از همه مهم‌تر اینکه قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را هم دارد. یکی از مشخصه‌های اصلی هندزفری بلوتوث جوی روم مدل Y101 قابلیت کاهش صدای مزاحم هنگام مکالمه است و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، جزو یکی از ویژگی‌های مهم بهترین هندزفری بلوتوث به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که باتری 60 میلی آمپر ساعتی این دستگاه امکان پخش موسیقی تا 3 ساعت و برقراری مکالمه را تا 4 ساعت امکان‌پذیر می‌کند. نکته مهم‌تر اینکه در صورت عدم استفاده از آن، هندزفری بلوتوث ارزان جوی روم قابلیت این را دارد که تا 100 ساعت در حالت استندبای روشن باقی بماند. خوب است بدانید که بر روی این محصول جوی روم، کلیدهایی برای کنترل صدا و کنترل موسیقی تعبیه شده‌اند تا کار شما را از هر لحاظ راحت‌تر  کنند. این دستگاه فوق العاده حرفه‌ای علاوه بر امکان اتصال به گوشی موبایل و تبلت، قابلیت اتصال به پخش کننده موسیقی، دستگاه‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث را هم دارد. قیمت حدود 90 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث جوی روم مدل 316i

joyroom-316i

اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث ارزان با کیفیت صدای استریو هستید، جوی روم مدل 316i می‌تواند یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌هایتان باشد. این هندزفری تنها 8 گرم وزن دارد و از این رو حین استفاده از آن در طول روز احساس سنگینی و ناراحتی بر روی گوش خود نخواهید کرد. باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه با هر بار شارژ قادر است 2 ساعت موسیقی پخش کند یا 3 ساعت امکان مکالمه برای شما فراهم آورد. به علاوه، قادر است 80 ساعت در حالت استندبای شارژ را نگه دارد. قابلیت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه یکی دیگر از برتری‌های این دستگاه محسوب می‌شود که آن را در رده یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوث موجود در بازار قرار داده است. با این قابلیت مهم حتی در مکان‌های شلوغ و پر سروصدا هم مخاطبتان صدایتان را به طور واضح خواهد شنید. بلوتوث نسخه 4.2، برد مفید 10 متر و بهره‌مندی از میکروفون داخلی از دیگر مشخصه‌های هندزفری بلوتوث جوی روم مدل 316i به شمار می‌روند. این مدل ارزان و باکیفیت ارزش خرید بالایی دارد. قیمت حدود 90 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC4

بروفون-مدل-BC4

هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC4 بهترین انتخاب است. این محصول با وزن 6.7 گرمی خود جزو سبک‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار است. هندزفری بروفون مدل BC4 به راحتی از طریق بلوتوث نسخه 4.1 به گوشی موبایل و تبلت شما متصل شده و امکان برقراری تماس تا 3 ساعت و گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای HD را تا 4 ساعت برایتان به ارمغان خواهد آورد.

خوب است بدانید که مدت زمان شارژ باطری این دستگاه 2 ساعت است و قادر است 100 ساعت در حالت استندبای شارژ را نگه دارد. این مدل ارزان خوش ساخت دارای طراحی ارگونومیک است و به راحتی بر روی گوش شما قرار می‌گیرد. از این رو، اگر برای مدت طولانی در روز از آن استفاده کنید، گوشتان اذیت نخواهد شد. گفتنی است که هندزفری بلوتوث بروفون مدل BC4 از تکنولوژی CVC برای پشتیبانی از قابلیت حذف صدای مزاحم بهره گرفته است. پشتیبانی از دستور صوتی Mainstream، برد مفید 10 متر و قطر درایور 6 میلی متری از دیگر ویژگی های آن محسوب می‌شوند. قیمت حدود 110 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E1

هوکو-مدل-E1

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E1 با وزن کم 6 گرم و در ابعاد مناسب وارد بازار شده است. این محصول ارزان از بلوتوث نسخه 4.1 برای اتصال با سرعت بیشتر به سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کند. هندزفری مدل E1 مجهز به میکروفون داخلی است و با یک بار شارژ کامل باتری، قادر است 3 ساعت موسیقی پخش کند، 4 ساعت امکان مکالمه فراهم آورد و در نهایت 55 ساعت در حالت استندبای شارژ را نگه دارد. قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه و قابلیت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه از دیگر ویژگی‌های کلیدی این محصول به شمار می‌روند. به کمک کیفیت صدای HD که این دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید صداها را واضح‌تر و قابل لمس‌تر بشنوید. آنچه که این هندزفری بلوتوث را از سایر رقبای خود متمایز ساخته، پشتیبانی از دستیار صوتی است که قادر است با چهار زبان چینی، انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی شما را از وضعیت خود مطلع سازد. این مدل از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد و به راحتی بر روی گوش شما قرار می‌گیرد. قیمت حدود 120 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث هویت مدل HV-H958BT

 هویت-HV-H958BT

هویت مدل HV-H958BT محصولی باکیفیت از سری محصولات کمپانی معتبر هویت است که امکان اتصال به موبایل، تبلت، کامپیوتر، پخش کننده موسیقی، دستگاه‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌های دارای بلوتوث را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 است و به راحتی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. با یک بار شارژ باتری هندزفری بلوتوث ارزان هویت مدل HV-H958BT می‌توانید تا 4 ساعت موسیقی گوش دهید یا 4 ساعت به مکالمه بپردازید. طراحی مناسب این مدل سبب شده که به راحتی بر روی گوش شما قرار گیرد و از این نظر جزو یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوث موجود در بازار به شمار رود. قیمت حدود 120 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15

 ریمکس-RB-T15

وزن مناسب و کم، بهره‌مندی از کیفیت صدای HD، طراحی ارگونومیک و برخورداری از باتری قدرتمند همگی از ویژگی‌هایی هستند که به طور کامل در  هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T15 جمع شده‌اند. این هندزفری دارای وزن سبک 6.7 گرمی است و حین استفاده از آن احساس سنگینی بر روی گوش خود نخواهید کرد. در ساخت این هندزفری، پلاستیک مقاوم و فلز به کار رفته که بر کیفیت و دوام بیشتر آن افزوده است. این هندزفری بی سیم علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1 از رابط جک 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی می‌کند. بر روی این دستگاه کلیدهایی به منظور کنترل صدا، قرار گرفتن در حالت Mute، پاسخگویی به تماس و همچنین کنترل موسیقی تعبیه شده که به کمک آن‌ها به راحتی می‌توانید کنترل دستگاه را به دست بگیرید.

گفتنی است که باتری قدرتمند بهترین هندزفری بلوتوث ریمکس در صورت شارژ کامل، از 5 ساعت پخش موسیقی، 7 ساعت امکان مکالمه و 220 ساعت نگهداری شارژ در حالت استندبای پشتیبانی می‌کند. با توجه به نگهداری بالای شارژ، این هندزفری برای افرادی که بیشتر طول روز در حال رانندگی هستند و نمی‌خواهند تماس‌هایشان را از دست دهند، گزینه‌ای مناسب است. آنچه مسلم است این است که یک هندزفری باید کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد که خوشبختانه در این مدل شاهد کیفیت صدای HD با حساسیت صدای 110 دسی بل هستیم. این محصول فوق العاده، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد و به دلیل برخورداری از طراحی ارگونومیکی، به راحتی بر روی گوش شما قرار می‌گیرد. قیمت حدود 160 هزار تومان.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5320N

 تسکو-TH 5320N

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5320N در رده یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوث موجود در بازار قرار دارد. این محصول شرکت تسکو، دارای وزن مناسب 6.5 گرم است و با بلوتوث نسخه 4.1 به سرعت با دستگاه شما ارتباط برقرار می‌کند. خوب است بدانید که طراحی ساده و جمع و جور این هندزفری نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است. باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه ظرفیتی معادل 55 میلی آمپر ساعت دارد که امکان 3.5 ساعت مکالمه را برای شما فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه برخورداری از نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ است.

لازم به ذکر است که به کمک تسکو مدل TH 5320N می‌توانید همزمان به دو دستگاه متصل شوید و در عین حال که از یک دستگاه برای برقراری تماس استفاده می‌کنید، با دستگاه دیگر به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. هنگام مکالمه با این محصول صداها را باکیفیت مناسبی خواهید شنید، چراکه علاوه بر قابلیت حذف صدای مزاحم هنگام مکالمه، از کیفیت صدای استریو نیز برخوردار است. قیمت حدود 150 هزار تومان.

 

جمع بندی

در این مطلب سعی گفتیم که یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است و باعث می‌شود انجام کار خود را متوقف کنند، دریافت یک تماس است. برای بسیاری از افراد، هدست‌ بلوتوث نوعی وسیله تجملی و غیرضروری است اما برای بسیاری دیگر که روزانه تماس‌های تلفنی زیادی دارند، می‌تواند زندگی‌شان را از این رو به آن رو کند. اگر شما هم از اینگونه افراد هستید، قطعا ممکن است هنگام انجام کاری مثل رانندگی یا … مجبور باشید فعالیت خود را متوقف کرده و به گوشی پاسخ دهید. اما با استفاده از یک هندزفری بلوتوث می‌توانید این مشکل خود را حل کرده و استفاده بیشتری از زمان ارزشمندتان ببرید. در این مطلب سعی شد به معرفی بهترین هندزفری بلوتوث 2019 بپردازیم.