سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین هدفون ها و هدست های 2019 برای موزیک گوش دادن

مهم‌ترین موردی که باید در خرید یک هدفون یا هدست مورد نظر قرار بگیرد، بی تریدید کیفیت صدا است؛ به ویژه اگر بخواهید از هدست برای گوشی دادن به موسیقی استفاده کنید، اهمیت کیفیت آن دو چندان می شود.

headphone

 

 


طرفداران موسیقی تقریبا همه جا به موسیقی گوش می‌دهند؛ سر کار، در طول مسیر کار، در خانه و تقریبا هرجایی که امکانش باشد. برای گوش کردن به موسیقی‌های متنوع برخی از هدست ها بهتر از سایرین عمل می‌کنند؛ عاشقان موسیقی ترجیح می‌دهند اندکی بیشتر زمان و هزینه صرف کنند و یک هدفون خوب و مناسب برای موسیقی انتخاب نمایند. گوش کردن به موسیقی با استفاده از هدست های باکیفیت می‌تواند لذت موسیقی را چند برابر کند؛ در این راستا محصولات متنوع از برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها اندکی سخت است؛ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم. در این مطلب می‌خواهیم بهترین هدفون‌ها برای گوش کردن به موسیقی را به شما معرفی کنیم.

هدست

 

انواع هدفون

در ابتدا بهتر است با انواع هدفون‌ها آشنا شوید و در ادامه بهترین هدست های مناسب برای موسیقی را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • هدفون‌های In-ear: این مدل با پدهای کوچک در گوش قرار می‌گیرند و برای موسیقی گوش کردن در هنگام حرکت و دویدن بسیار مناسب‌اند.
  • هدفون‌های On-ear: این مدل دارای پدهای بزرگی هستند که کل گوش را فرا می‌گیرد و گوشتان احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.
  • هدفون Over ear: این مدل پدهای خیلی بزرگ‌تری دارند؛ به‌طوری که هیچ صدایی از محیط بیرون به گوشتان نمی‌رسد و شما در سکوت مطلق می‌توانید به موسیقی گوش دهید.
  • هدست‌ها: هدست‌ها دارای میکروفن به منظور تماس‌های تصویری و صوتی هستند.

درصورتی‌که هدفون را برای گوش کردن به موسیقی نیاز دارید؛ بهتر است از مدل های بی‌سیم نوع On-earو Over ear استفاده کنید. هدست های بی‌سیم در هنگام استفاده و گوش کردن به موسیقی آزادی عمل بیشتری به وجود می‌آورند؛ اما بهترین و باکیفیت‌ترین صداها متعلق به هدفون‌های سیمی است. بنابراین اگر کیفیت بالای صدا برای شما مهم است؛ سراغ مدل های سیمی بروید.

رنج گسترده‌ای از هدفون‌های عالی برای گوش دادن به موسیقی در بازار موجود است که در میان آنها مدلهای وایرلس هم وجود دارند؛ مدلهایی که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت نسبت به نسل‌های پیش بسیار ارتقا پیدا کرده‌اند. یک هدست ایده‌آل برای موسیقی موردی است که از نظر صدای باس، بخوبی بتواند آن را به گوش عرضه و بتواند به خوبی نویز دنیای خارجی را بلاک کند. یک هدفون خوب باید راحت باشد و گوش را اذیت نکند، به نحوی که کاربر بتواند بدون ناراحتی ساعتها موسیقی گوش دهد.

بهترین هدفون‌ها برای گوش دادن به موسیقی

هدفون توگوشی سنهایزر مدل M2 IEI Momentum In-Ear

 قدرت باس آن همچون هدفون‌های رو گوشی بالاست؛ ما این هدست را برای سبک‌های الکترونیک، راک، ایندی، هیپ هاپ و حتی کلاسیک تست کردیم و بدون هیچ مشکلی، بهترین عملکرد را به ما ارائه کرد. هدفون سنهایزر همچنین از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است و صداهای مزاحم را بلاک می‌کند. ایربادهای این مدل به راحتی در گوش شما جا می‌گیرند و در استفاده‌های بلند مدت شما را راضی نگه می‌دارند.

هدفون-توگوشی-سنهایزر-مدل-M2-IEI-Momentum In-Ear

 

هدفون بلوتوثی مارشال مدل Major II Bluetooth

اولین هدفون بلوتوثی مارشال عملکرد بسیار خوب و با کیفیتی دارد و طراحی آن هم جالب است. صدای این هدست بسیار بالاست و برای افرادی مناسب است که دوست دارند صدای موسیقی را تا جای ممکن زیاد کنند. وزن آن سبک است، به راحتی روی گوش جا می‌گیرد و می‌توان با 2 ساعت شارژ، تا 30 ساعت موسیقی با آن گوش داد.

هدفون-بلوتوثی-مارشال-مدل-Major-II-Bluetooth

هدفون بی سیم سونی مدلWH-1000XM2

یک محصول بسیار شیک از شرکت سونی. سونی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که هدفون‌هایی عالی با کیفیت بالا را در فرم وایرلس به بازار عرضه کرد. کیفیت بالای صدای این محصول کاملا نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این مدل برای سبک‌های پاپ، ایندی و الکترو مناسب است و صدای واضح و شفافی را به شما ارائه می‌کند. اتصال ارتباط از طریق بلوتوث بسیار راحت است و قدرت موسیقی دریافتی از ماندگاری بالایی برخوردار است. تنها مشکلی که دارد این است که برای شنیدن موسیقی در فرمت بسیار با کیفیت شما نیاز به گوشی‌های هوشمند سونی دارید، اما بدون این گوشی نیز همچنان کارایی خوبی دارد. این هدفون نیز از تکنولوژی نویز کنسلینگ برخوردار است که بسیار موثر و کاربردی است.

 

هدفون-بی-سیم-سونی-مدلWH-1000XM2

هدفون باورز اند ویلکینز مدل P3 Series1

با ترکیبی از چرم و آلومینیوم، هدفون‌هایی بسیار با کلاس به نظر می‌رسند. این مدل یکی از بهترین هدفون‌های وایرلس رو گوشی است که به هنگام انجام کارهای محرک نیز از روی گوش لغزش ندارد. البته این مدل در عمل نویز کنسلینگ چندان خوب عمل نمی‌کنند اما کیفیت صدا آنقدر خوب است که تقریبا می‌توان در هر جایی به موسیقی گوش داد. این محصول را می‌توان با بلوتوث به گوشی وصل کرد اما این مشکل را دارد که هر بار برای گوش دادن باید از نو این کار را انجام دهید که ممکن است کمی آزاردهنده باشد. شما همچنین می‌توانید این مدل را از طریق کابل به دستگاه پخش خود متصل کنید. بهر صورت، از نظر طراحی بسیار شیک و مدرن به نظر می‌رسد.

 

 

هدفون-باورز-اند-ویلکینز-مدل-P3-ries1

هدفون بیتس مدل Solo 2 Luxe Edition

باس سنگین کلاسیک این هدفون، البته با تنظیماتی برای شفافیت بیشتر، برای گوش دادن به سبک‌های هیپ هاپ، R&B و دنس عالی است. بیتس به راحتی روی گوش قرار می‌گیرد و سبک است، و طراحی آن طوری است که بدون خستگی می‌توانید ساعتها آن را روی گوش داشته باشید. با استفاده از کابلی که همراه دارد شما می‌توانید موسیقی را عقب و جلو کنید، صدا را تنظیم کنید و به مکالمات پاسخ دهید. این مدل بیشتر برای افرادی که آیفون یا آیپد دارند مناسب است اما همچنین روی گوشی سامسونگ گلکسی هم آن را تست کردیم و همچنان کیفیت بالایی از صدا را دریافت نمودیم. این محصول در 8 رنگ متفاوت عرضه شده است.

 

هدفون-بیتس-مدل-Solo-2-Luxe-Edition

 

هدفون پریمیوم شور مدل SRH1540

شرکت shure یکی از بهترینهای بازار در زمینه تولید هدفون‌های با کیفیت است و در تمامی نسخه‌ها سعی شده ایده‌آل ترین صدای موجود را در دستگاه تعبیه کند. این هدفون با داشتن کیفیت صدای بسیار بالا نیاز همه را تامین می‌کند. باس این مدل قدرتمند است اما شاید در مقایسه با بهترین‌های این رده، ضعیف‌تر باشد. طراحی این مدل واقعا بزرگ است و بیشتر برای مقاصد استودیویی ساخته شده است؛ اما با وجود بزرگی طراحی، وزن سبکی دارند و کاملا مناسب ساعت‌های بالای گوش دادن به موسیقی است. قبل از فشار دادن دکمه‌ی پلی، خبری از سیستم نویز کنسلینگ نیست، اما به محظ فشار دادن play، دنیای خارج خاموش می‌شود.

هدفون-پریمیوم-شور-مدل-SRH1540

ویژگی‌هایی که هنگام خرید یک هدفون موسیقی باید به آن دقت کنید:

  • نوع On-ear و Over ear: هر دوی این هدفون‌ها انتخاب مناسب‌تری هستند اما  On-ear صدای پویاتر و بلندتری ارائه می‌دهند و برای گوش کردن موسیقی در طولانی مدت راحت‌تر می‌باشند. مدل  Over ear صداهای اطراف را فیلتر کرده و در حین گوش کردن به موسیقی شما هیچ صدایی از محیط اطراف به گوشتان نمی‌رسد.
  • سیمی یا بی‌سیم: هدفون‌های سیم‌دار سیم‌های بلندی دارند که آزادی حرکت شما را محدود نمی‌کند؛ بنابراین برای کیفیت بهتر موسیقی بهتر است از نوع سیمی استفاده کنید. البته نمونه‌های بی‌سیم با کیفیت معمولی نیز وجود دارد.
  • کیفیت صدا: هدفون را تست کنید؛ در هنگام گوش کردن به موسیقی باید قدرت بأس و جزئیات به خوبی به گوش برسد.
  • کیفیت ساخت: از آنجایی که دوستداران موسیقی مدت زمان زیادی را به گوش کردن آهنگ‌های مورد علاقه‌شان می‌پردازند؛ باید هدفونی تهیه کنند که کیفیت ساخت بالایی داشته باشد.
  • وزن و راحتی: هدفون‌هایی که پد بزرگ‌تری دارند و کل گوش را می‌گیرند؛ راحتی بیشتری به کاربر می‌دهند؛ البته وزن نیز مهم است و باید در نظر گرفته شود.

جمع‌بندی

به‌طورکلی تمام هدفون‌های معرفی شده در این لیست، فوق‌العاده‌هستند که شنونده می‌تواند موسیقی را با کیفیت بالا و جزئیات زیاد و با لذت به‌وسیله آن‌ها گوش دهد؛ اما در برخی مشخصات مانند سیمی یا بی‌سیم، اندازه و وزن و قیمت باهم تفاوت‌هایی دارند. بنابراین این شما هستید که با توجه به ویژگی‌های آن‌ها یک هدفون مناسب انتخاب می‌کنید.