سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جدیدترین لوازم صوتی:هدفون، هندزفری، اسپیکر، هدست

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی 9 هدفون ارزان و با کیفیت با قیمت زیر 150 هزار تومان

انواع هدفون و هدست های ارزان در بازار موجود هستند که کیفیت متفاوتی دارند اما می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای استفاده ما باشند. به همین دلیل اگر به دنبال خرید هدفون ارزان و خوب زیر 200 هزار تومان هستید با ما همراه باشید.

هدفون

 

قطعا مهم‌ترین موردی که باید در خرید یک هدست یا هدفون مورد نظر قرار بگیرد، کیفیت صدا است و همه دوست دارند موسیقی ای که به آن گوشی می‌دهند دارای کیفیتی مناسب باشد. در این بین باید راحتی، طراحی و سایر ویژگی‌ها را هم در نظر گرفت. برای مثال طول عمر باتری برای یک هدفون ارزان بیسیم بسیار ضروری است یا مثلا داشتن مقاومت خوب در استفاده روزانه مهم است تا با کوچکترین اتفاق، دستگاه دچار مشکل نشود. البته قطعا نمی‌توان همه این موارد را در یک هدفون قیمت پایین پیدا کرد و در صورتی که بودجه شما محدود است،  باید از برخی ویژگی ها چشم پوشی کنید.

هدفون‌ها انواع مختلفی از جمله توگوشی، روگوشی، دور گوشی، پشت بسته، پشت باز و نویزگیر دارند، برای آشنایی با آن ها می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

بهترین هدفون و هدست های ارزان قیمت زیر 100 هزار تومان بازار

هدفون ارزان قیمت تسکو مدل TH 5093

هدفون-th-5093-تسکو

کمپانی TSCO، هدست مقرون به صرفه‌ای با مدل TH 5017 را برای رفع نیاز کاربران عرضه کرده است. نوع اتصال این هدست با سیم بوده و از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری به گوشی هوشمند، کامپیوتر و هر دستگاه صوتی دیگر متصل می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این هدست، پشتیبانی از دکمه‌های پاسخگویی به تماس است؛ بنابراین کاربر در هنگام گوش دادن به موسیقی، چنانچه تماس دریافتی داشته باشد، متوجه شده و به آسانی با فشردن یک دکمه تماس خود را جواب می‌دهد. بر روی این هدست دکمه تنظیم و کنترل میزان صدا نیز تعبیه شده است. قابل ذکر است که طول سیم متصل به این هدست حدود 2 متر بوده، نودلی دو فیش با جنس روکش کنفی است و توان خروجی آن 20 میلی وات است.

از دیگر مشخصات این هدفون می‌بایست به گستره فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز آن اشاره کرد. امپدانس آن 32 اهم، حساسیت هدفون 106 دسی‌بل و قطر اسپیکر آن 40 میلی‌متر است. این درحالی است که حساسیت میکروفون این هدست در حدود 54 دسی‌بل و امپدانس آن حدود 2.2 کیلواهم است.

 

هدست گیمینگ ارزان تسکو مدل TH 5120

هدست.گیمینگ-th-5120

یکی از هدست‌های سبک و پرطرفدار کمپانی تسکو (TSCO) مدل TH 5093 است. این هدست گیمینگ ارزان به‌واسطه رابط جک هدفون 3.5 میلی‌متری خود به گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و هر دستگاه دیجیتالی که از درگاه جک 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند، متصل می‌شود و می‌تواند به عنوان یک هدفون ارزان برای PS4 به کار گرفته شود. هدست ارزان مدل TH 5093 ساخت شرکت TSCO، صدای خروجی استریو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد که سبب می‌شود کاربر، موسیقی را با جزئیات هر چه تمام‌تر تجربه کند. علاوه براین کاربر می‌تواند برای جلوگیری از خستگی در استفاده طولانی مدت از این هدست ارزان، اندازه آن را به‌وسیله بازوهای تاشونده تنظیم کند. یک میکروفون داخلی نیز در این هدست تعبیه شده است که امکان برقراری تماس را برای کاربر فراهم می‌کند. این هدست گیمینگ ارزان مجهز به یک سیم 1.2 متری از نوع فلت است که دربرابر گره‌خوردگی کاملا مقاوم است. از نظر شارژ این هدست هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که منبع تغذیه آن از طریق جک 3.5 میلی‌متری و دستگاه متصل، تامین می‌شود. این هدست طراحی زیبا و ارگونومیک داشته و جنس پلاستیکی و پوشش چرم مصنوعی، باعث افزایش مقاومت و راحتی در استفاده از آن می‌شود.

از دیگر مشخصات هدفون ارزان برای PS4 می‌توان به گستره فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی آن است. امپدانس آن 32 اهم، حساسیت هدفون 102 دسی‌بل و فرکانس پاسخگویی میکروفون آن 100 هرتز تا 10 هزار هرتز است. قیمت حدود 80 هزار تومان.

هدفون ارزان بیسیم نیا مدل Q8-851S

هدفون-q8-851s

کمپانی NIA این روزها با تولید هدفون‌ و هدست‌های باکیفیت و بیسیم، بسیار با قدرت ظاهر شده است. یکی از محصولات مقرون به صرفه این کمپانی، هدفون ارزان بیسیم Q8-851S است. این هدست ارزان در رنگ‌بندی‌های متنوعی نظیر قرمز، آبی، زرد، نارنجی، بنفش، مشکی و سفید عرضه شده است. بازوهای این هدست قابل تنظیم بوده و کاربر می‌تواند به راحتی با تنظیم ارتفاع هدست، آن را روی گوش خود بگذارد. یکی از مزیت‌های این هدست ارزان، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.0 است. درواقع می‌توان این هدست را علاوه بر جک 3.5 میلی‌متری، به واسطه بلوتوث به دستگاه‌های دیجیتال خود وصل کرده و از آن استفاده کرد. این هدست، موسیقی را بدون تاخیر و البته با کیفیت عالی برای شما پخش خواهد کرد. هدست مدل Q8-851S از دکمه پاسخگویی به تماس دریافتی نیز پشتیبانی کرده و درصورتی‌که در هنگام پخش موسیقی، یک تماس دریافتی داشته باشید به راحتی می‌توانید با فشردن یک دکمه، تماس خود را جواب دهید. از دیگر قابلیت‌های این هدست، حذف صداهای مزاحم در محیط اطراف است که درنهایت یک خروجی باکیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این هدست ارزان یک درگاه کارت حافظه MicroSD دارد و کاربر می‌تواند در صورت تمایل، بدون وصل کردن هدست به دستگاه دیجیتال تنها با استفاده از کارت حافظه جانبی، به موسیقی پخش شده گوش فرا دهد. علاوه براین در سمت راست این هدست یک کلید برای اعمال فرمان‌های پرتکرار کاربر نیز درنظر گرفته شده است.

این هدفون ارزان بیسیم در حالت استندبای شارژ خود را برای 5 ساعت حفظ می‌کند و از یک باتری لیتیوم یونی 280 میلی‌آمپری بهره می‌برد. برد مفید آن 10 متر بوده و حدود 210 گرم وزن دارد. فرکانس پاسخگویی این هدست ارزان در حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. این هدست 108 دسی‌بل حساسیت داشته و قطر اسپیکر آن 40 میلی‌متر است. این هدفون ارزان بیسیم قابلیت پخش رادیو را نیز دارد. جهت شارژ، یک کابل میکرو USB به همراه این هدست نیز ارائه می‌شود. قیمت حدود 90 هزار تومان.

هدست ارزان قیمت هوکو مدل W5

هدست-گیمینگ-هوکو-w5

کمپانی هوکو (Hoco) سال‌هاست که با تولیدات لوازم جانبی خود به خوبی در بازار دیجیتال می‌درخشد. هدفون ارزان و خوب W5 هوکو یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی است که به‌واسطه طراحی جالب و توانایی پخش صدا با کیفیت عالی، بسیار مورد توجه و رضایت کاربران قرار گرفته است. این هدست به‌واسطه جک 3.5 میلی‌متری به گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر و یا هر دستگاه دیجیتالی دیگر متصل شده و موسیقی موردنظر کاربر را با کیفیت عالی پخش می‌کند. هدست W5 از دکمه پاسخگویی به تماس دریافتی نیز پشتیبانی کرده و کاربر به‌راحتی در هنگام پخش موسیقی درصورت دریافت یک تماس، با فشردن یک دکمه به آن جواب می‌دهد. طراحی بازوهای این هدست ارزان به‌گونه‌ای ظریف و سبک است که کاربر احساس راحتی بیشتری می‌کند. علاوه براین بالشتک‌های این هدست نیز به دلیل نرمی، برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این هدست ارزان در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه شده است.

فرکانس پاسخگویی این هدست 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. هدست W5 هوکو در حدود 96 دسی‌بل حساسیت داشته، قطر اسپیکر آن 44 میلی‌متر بوده و خروجی صدای آن مونو است. این هدست از کابل AUX پشتیبانی کرده و طول سیم آن 1.2 متر است. قیمت حدود 85 هزار تومان.

هدفون ارزان با کیفیت جوی روم مدل HP768

هدست-جوی-روم-hp768

خرید هدفون جی روم (JOYROOM) مدل HP768، گزینه مناسبی برای کاربران خواهد بود. این هدفون قیمت پایین به‌واسطه جک 3.5 میلی‌متری خود به دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی، گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ متصل شده و صدای باکیفیتی را پخش خواهد کرد. بر روی این هدست ارزان یک دکمه تنظیم میزان صدا تعبیه شده است. علاوه براین، هدست جی روم مدل HP768 از دکمه پاسخگویی به تماس دریافتی نیز پشتیبانی کرده و کاربر در هنگام پخش موسیقی به‌راحتی می‌تواند با فشردن یک دکمه به تماس دریافتی خود پاسخ گوید. این هدست ارزان ضمن حذف صداهای مزاحم محیط اطراف، تجربه یک مکالمه عالی و لذت شنیدن یک موسیقی باکیفیت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. طول سیم این هدست حدود 1.5 متر بوده، فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و حدود 32 اهم، امپدانس دارد. حساسیت این هدست حدود 103 دسی‌بل بوده و قابل ذکر است که این مدل از کابل AUX نیز پشتیبانی می‌کند. چنانچه به دنبال یک هدست زیبا با عملکردی عالی هستید، جی روم مدل HP768 با قابلیت جمع شدن، انتخاب مناسبی خواهد بود.

هدفون ارزان قیمت هویت مدل HV-H2171D

هدفون-ارزان-هویت-hv-h2171d

هویت (Havit) یکی از کمپانی‌های به‌نام و معروف در زمینه تولید انواع هدفون و هدست است. هدست هویت مدل HV-H2171D یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی است که رضایت طیف وسیعی از کاربران را به خوذ جلب کرده است. این هدست ارزان به‌واسطه جک 3.5 میلی‌متری به گوشی هوشمند، تبلت و یا هر دستگاه دیجیتالی دیگر متصل شده و موسیقی موردنظر را با کیفیت عالی پخش می‌کند. این هدست از دکمه پاسخگویی به تماس دریافتی پشتیبانی کرده و کاربر به‌راحتی در حین پخش موسیقی، در صورت دریافت یک تماس ورودی قادر است تنها با فشردن یک دکمه، تماس خود را پاسخ دهد. بالشتک‌های این هدست به راحتی بر روی گوش کاربر قرار گرفته و به‌واسطه حذف نویز، صدای باکیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این هدست ارزان دارای بازوهای تاشونده بوده و از دکمه کنترل میزان صدا نیز پشتیبانی می‌کند. این هدست هویت مجهز به یک سیم 1.2 متری است و فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و 32 اهم، امپدانس دارد. حساسیت این هدست در حدود 105 دسی‌بل بوده و قطر اسپیکر آن 40 میلی‌متر است. این هدست با رنگ‌های مشکی، آبی و سبز در دسترس کاربران است. قیمت حدود 150 هزار تومان

هدفون ارزان نیا مدل X2

هدفون-مدل-x2

هدست بیسیم نیا (NIA) مدل X2 مطابق دیگر محصول این کمپانی از طیف گسترده رنگ‌بندی بهره می‌برد. این هدست ارزان علاوه بر جک 3.5 میلی‌متری به واسطه پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.0، قادر است که به صورت بیسیم نیز به گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتالی متصل شود. این هدفون ارزان نیا یک درگاه microSD داشته و کاربر می‌تواند از طریق کارت حافظه به موسیقی‌های موردنظر خود گوش فرا دهد. همچنین در این هدست ارزان از تکنولوژی حذف صدای مزاحم محیط اطراف استفاده شده است که تجربه یک مکالمه باکیفیت و یک موسیقی لذت‌بخش را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قابل ذکر است که این هدست در حالت استندبای حدود 120 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند و در حالت پخش موسیقی می‌تواند برای 10 ساعت، شارژ خود را حفظ کند. این هدست دارای قیمت پایین حدودا برای 12 ساعت مکالمه قادر است شارژ خود را حفظ کرده و برد مفید آن حدود 10 متر است. هدست بیسیم نیا مدل X2 از یک باتری لیتیوم یونی بهره برده و از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند. این هدست حدود 133 گرم وزن داشته و خروجی صدای آن، استریو است. لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این هدست حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. این هدفون قیمت پایین حدود 108 دسی‌بل حساسیت داشته و قطر اسپیکر آن 40 میلی‌متر است. برای شارژ این هدست، یک کابل میکرو USB به همراه آن نیز ارائه می‌شود. قیمت حدود 100 هزار تومان.

هدست ارزان نیا مدل X3

هدست-نیا-x3

کمپانی نیا پس از کسب موفقیت هدست X2، مدل دیگری تحت عنوان X3 را روانه بازار کرد. این هدست ارزان نیز از طیف گسترده رنگ‌بندی بهره برده و در کنار جک 3.5 میلی‌متری از بلوتوث نسخه 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند. بر روی این هدست یک دکمه تنظیم میزان صدا و یک دکمه برای پاسخگویی به تماس دریافتی تعبیه شده است. این هدست مجهز به تکنولوژی حذف نویز محیط اطراف بوده و صدای باکیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. گفتنی است در این هدست یک درگاه microSD نیز جایگذاری شده که کاربر می‌تواند در صورت تمایل، بدون اتصال هدست به دستگاه دیگر، از موسیقی‌های موجود در این کارت حافظه استفاده کند. این هدست از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه نیا X3 یک باتری لیتیوم یونی 240 میلی‌آمپر ساعتی است. این هدست در حالت استندبای، شارژ خود را برای 9 ساعت و 10 دقیقه حفظ کرده و در حالت پخش موسیقی و مکالمه حدود 5 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. جنس این هدست از پلاستیک بوده و حدود 189 گرم وزن دارد. فرکانس پاسخگویی هدست X3 حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و 32 اهم امپدانس دارد. حساسیت آن 108 دسی‌بل بوده و قطر اسپیکر آن حدود 40 میلی‌متر است. خروجی صدای این هدست استریو است. جهت شارژ یک کابل میکرو USB هم به همراه این هدفون ارزان نیا ارائه می‌شود. قیمت حدود 9 هزار تومان.

هدفون ارزان با کیفیت تسکو مدل TH 5096N

هدست-تسکو-th5096n

هدست تسکو مدل 5096N یکی از محصولات باکیفیت کمپانی تسکو است که از طریق جک 3.5 میلی‌متری به گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتالی متصل می‌شود. یکی از نقاط قوت این هدست، طراحی گوشی‌های آن است که به‌واسطه نرمی، قرارگیری آنها روی گوش آسان بوده و در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. این هدست از یک میکروفون داخلی بهره برده و کاربر می‌تواند در حین گوش دادن به موسیقی به تماس دریافتی خود پاسخ دهد. جنس این هدست از پلاستیک بوده و بازوهای تاشونده دارد. طول سیم آن 1.2 متر بوده و فرکانس پاسخگویی آن حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. امپدانس آن 32 اهم بوده و حساسیت آن 103 دسی‌بل است. گفتنی است حساسیت میکروفون این هدست حدود 80 دسی‌بل بوده و 2.2 کیلواهم امپدانس دارد. این هدست در دو رنگ سبز و نارنجی در بازار موجود است. قیمت حدود 135 هزار تومان.

جمع بندی:

در این مطلب سعی شد هدفون و هدست های ارزان باکیفیت را خدمت شما معرفی کنیم تا در بازار پر تلاطم، انتخابی راحت و آسوده داشته باشید.